Walutomat to społecznościowy system wymiany walut pomiędzy internautami, który pozwala na eliminację pośrednictwa banków i kantorów. Wymiana następuje po kursie średnim lub ustalonym przez użytkowników. Wartość miesięcznych wymian sięga 25–30 mln złotych. Większość tej kwoty to wymiany dokonywane przez klientów biznesowych, takich jak kantory, biura podróży i firmy produkcyjne i handlowe.

– Pierwszy rok upłynął na budowaniu zaufania do serwisu, dopracowywaniu procedur obsługi klienta i rozwiązań technicznych na stronie. Największym wyzwaniem było jednak wprowadzenie opłat – mówi Adrian Łaźniewski, rzecznik prasowy Walutomat.pl. – Najlepszym dowodem na to, że się udało jest to, że cały czas rośnie liczba użytkowników – dodaje.

W kolejnym roku działalności serwis zamierza skupić się na uproszczeniu korzystania z platformy głównie poprzez rozszerzenie listy banków, których przelewy obsługiwane są bez opłat i natychmiastowo.


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu