Warsztat Content Marketingu – czym różni się od PRu?

fot. © Rawpixel - bank zdjęć Fotolia.com

fot. © Rawpixel - bank zdjęć Fotolia.com

Content marketing coraz szerzej dyskutowany jest w różnych kategoriach. Strategia ta może przynieść każdej firmie olbrzymie korzyści. Jest jeden warunek – musi być przygotowana w pełni profesjonalnie, uwzględniając wszystkie wymogi i oczekiwania najważniejszego odbiorcy – prosumenta.

Obecnie mamy do czynienia z bardzo świadomymi klientami, wymagającymi, posiadającymi wiedzę na temat usług i produktów, których potrzebują, dlatego też dotarcie do nich nie jest łatwe. Atakujące zewsząd reklamy nie są już sposobem na to, by zdobyć klienta lub sprzedać własną usługę lub produkt. Nastał czas, kiedy działania marketingowe muszą być przede wszystkim autentyczne!

Z myślą o wyzwaniach, jakie stawiane są przed marketingiem, który coraz silniej angażuje się w sprzedaż, przygotowano warsztat Content Marketing – jak efektywnie stworzyć kampanię kontent marketingową, który odbędzie się 12 lipca 2016 w Warszawie, a któremu patronuje redakcja MarketingLink.

O czym będzie warsztat?

  • Czym tak naprawdę jest content marketing?
  • Czym różni się od reklamy czy działań PR?
  • Jaki wpływ ma na SEO?
  • Jak właściwie pisać teksty, które sprzedają?
  • Jakie są kluczowe zasady tworzenia person?
  • Generowanie leadów – jak skutecznie to robić?

Całość warsztatów opierać się będzie o liczne case studies i praktyczne ćwiczenia. Warsztat oferuje wiedzę, praktyczne doświadczenie i wytyczenie drogi do osiągnięcia sukcesu.

Więcej informacji: 

www: http://konferencje.pb.pl/konferencja/973,content-marketing


Bądź na bieżąco!
Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.