Adidas w swojej najnowszej kampanii promocyjnej zastosował wirtualną rzeczywistość. Tym razem firma zaproponowała swoim klientom wycieczkę po ulicach Tokio. Instalacja pojawiła się w wybranych sklepach sieci Sizeer.

W kwietniu w niektórych sklepach w Polsce pojawiła się instalacja, dzięki której klienci mogli udać się na spacer zatłoczonymi ulicami Tokio. Jak podaje Dentsu Aegis Network – grupa odpowiedzialna za przygotowanie akcji, w kampanii został wykorzystany film nagrany w technologii 360 stopni. Warto podkreślić, że bieżnia, po której poruszał się użytkownik, została synchronizowana z obrazem dzięki specjalnej aplikacji.

Pomysł powstał z chęci połączenia historii marki z najnowszymi zdobyczami technologii. NMD jest bowiem kolekcją lifestylową. Najnowsze buty od Adidasa nawiązują do biegowych korzeni tej marki. Wycieczka po Tokio, odnosi się natomiast do designu, który ma wiele wspólnego z japońskimi trendami w modzie.

Instalacja była dostępna dla klientów sieci Sizeer w Warszawie, Krakowie oraz Katowicach. Za pomysł odpowiadają spółki Isobar Polska, Carat Polska oraz Hypermedia linked by Isobar.


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu