Już jutro rozpocznie się #e-biznes festiwal – konferencja, na której zaprezentowane zostaną aktualne trendy w e-marketingu oraz zastosowania Internetu i nowych technologii w biznesie, a udział w nie jest bezpłatny. Czego możemy się spodziewać podczas wydarzenia?

Pierwsza edycja festiwalu miała miejsce w 2011 roku i od tej pory każdej jesieni odbywa się w największych miastach w całej Polsce. Przez ostatnie 5 lat uczestnicy #ebiznesfest mieli okazję zapoznać się z praktyczną wiedzą osób z branży, dotyczącą zagadnień związanych z e-biznesem, marketingiem internetowym, analityką i tematami pokrewnymi. Misja #e-biznes festiwalu pozostała niezmienna – ma realnie wpływać na polski rynek e-biznesu i zmieniać spojrzenie na e-marketing. Organizatorem wydarzenia jest Fundacja Studenckie Forum Business Centre Club. Patronat strategiczny nad projektem po raz czwarty objęło Województwo Małopolskie.

Podczas #e-biznes festiwalu zarówno profesjonaliści należący już do branży związanej z e-biznesem, jak i entuzjaści e-marketingu, mogą zdobyć najświeższą wiedzę branżową. Organizatorzy skupiają się na przekazaniu praktycznych informacji i rozwiązań, które można zastosować we własnym zakresie.

fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe

W ramach #e-biznes festiwal 2016 odwiedzono Lublin, Warszawę, Gdańsk, Wrocław, Rzeszów, Katowice i Poznań. W każdym z tych miast, podczas jednodniowego eventu, uczestnicy mieli okazję zapoznać się z wybranymi zagadnieniami, dotyczącymi dobrych praktyk w e-marketingu. Przed nami finał konferencji w Krakowie – to tutaj w dniach 16-17 listopada Stadion Cracovii zamieni się w wielką arenę polskiego e-marketingu.

Wybór miejsca nie jest przypadkowy – na fali trendu na grywalizację organizatorzy chcą pokazać, że w e-marketingu, podobnie jak w grach drużynowych, najważniejsza jest zespołowość, czyli łączenie różnych kanałów, narzędzi i umiejętności, które w biznesie dają efekt synergii. Podczas konferencji dowiemy się m. in., dlaczego marketing i technologie zawsze grają razem oraz jakie znaczenie dla marketingu ma stale rozwijająca się analityka. Uwaga zostanie także poświęcona nowym formom komunikacji. Rozstrzygnięte zostanie, czy 2016 rok rzeczywiście był rokiem videomarketingu. Spotkania z ekspertami i możliwość uczestnictwa w dyskusjach pozwoli uczestnikom zdobyć kompleksową wiedzę na temat rozwoju biznesu w sieci i zmienić spojrzenie na e-marketing.

Udział w konferencji jest bezpłatny. Możliwość zapisu oraz więcej informacji na stronie ebiznesfest.pl lub profil na Facebook’u – facebook.com/ebiznesfest.

Portal MARKETINGLINK jest patronem medialnym wydarzenia.


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu