Content marketing – w co i jak inwestować? Debata Akademii Marketingu
Eksperci porozmawiają o tym, w jaki sposób dysponować budżetami na marketing treści, aby odnotować wzrosty.
Eksperci porozmawiają o tym, w jaki sposób dysponować budżetami na marketing treści, aby odnotować wzrosty.
Na początku 2021 roku ukazał się przełomowy raport 2020 Content Marketing and Content Distribution: Current State and Perspectives przygotowany przez International Content Marketing Forum. Przełomowy, ponieważ po raz pierwszy w tak szeroko zakrojonym badaniu (517 dyrektorów ds. marketingu reprezentujących duże i średnie przedsiębiorstwa z dziewięciu europejskich krajów) padają bardzo konkretne wartości budżetów, które pozwalają ocenić skalę działań content marketingowych. To właśnie między innymi o tych liczbach będą 25 marca rozmawiać uczestnicy panelu.
Na podstawie twardych danych, ale także zauważalnych przez branżę trendów, doświadczeni specjaliści, którzy od wielu lat budują rynek content marketingu w Polsce, spróbują pokazać, jak będzie wyglądał wzrost rynku content marketingu w Polsce.
W dyskusji wezmą udział:
Debatę poprowadzi Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse i redaktor naczelny SOCIALPRESS.
Udział w debacie jest bezpłatny. Wystarczy zarejestrować się na stronie Akademii Marketingu.
MARKETINGLINK jest patronem medialnym wydarzenia.
Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!
Send this to a friend