Redakcja

Na łamach portalu MarketingLink opisujemy zagadnienia związane z praktycznym zastosowaniem technologii w marketingu.

Dzięki nam dowiesz się m.in., jakich narzędzi używać w kampaniach internetowych, poznasz technologie zapewniające efektywną komunikację w przestrzeni publicznej, przeczytasz inspirujące materiały o technologiach marketingowych, które mogą realizować strategiczne cele Twojej firmy.

Zespół redakcyjny:

Monika Kuchta

Monika Kuchta

redaktor prowadząca

Zobacz archiwum autora

Iwona Karczmarczyk

Iwona Karczmarczyk

dziennikarka

Zobacz archiwum autora

Wszystkie informacje prasowe prosimy kierować na adres:
redakcja-marketinglink

Materiały niezamówione:

  • Wszelkie treści nadesłane do redakcji z inicjatywy użytkownika traktujemy jako materiały niezamówione oraz na zasadzie współautorstwa redakcji MarketingLink i nadawcy.
  • Autor materiałów niezamówionych przez redakcję, a opublikowanych na łamach MarketingLink, nie może zgłaszać żadnych żądań majątkowych wynikających z faktu publikacji.
  • Redakcja MarkeitngLink może dowolnie decydować o publikacji materiałów niezamówionych.