Nowością tegorocznej edycji będzie Strefa Safetypack. Koniec z niebezpiecznymi opakowaniami! Podczas targów zaprezentowane zostaną rozwiązania, które chronią przed niepożądanym otwarciem lub utrudniają otwarcie danego produktu przez dzieci.

Zaawansowane technologicznie opakowania z pewnością wzbudzą zainteresowanie szczególnie przedstawicieli branży spożywczej i farmaceutycznej, którzy wiedzą jak istotne jest, aby opakowanie chroniło produkt przed fizycznym uszkodzeniem, chemiczną degradacją, czy mechanicznymi i klimatycznymi zagrożeniami. Firmy prezentujące ofertę podpowiedzą w jaki sposób można chronić produkty, tak aby zachowane były wszelkie normy higieny i bezpieczeństwa. Rozwiązania typu tamper-evident (zabezpieczenie gwarancyjne) oraz child-resistant (zabezpieczenie przed dostępem dzieci) to aktualnie nowy kierunek w projektowaniu opakowań.

Tym co wyróżnia Targi Packaging Innovations jest Program Innowacja. Firmy, biorące udział w targach mogą również zgłosić dany produkt lub rozwiązanie do programu. Warunkiem jest nowatorskie wykorzystanie materiałów lub ich zastosowanie. Stoiska z innowacyjnymi rozwiązaniami zostaną specjalnie oznaczone, co ułatwi lokalizację innowacji na mapie hali. Jakie nowości rynkowe będzie można zobaczyć na stoiskach wystawców? m.in.: opakowania wykorzystujące technologię airless, materiał opakowaniowy – będący następcą folii bąbelkowej, worek w kształcie słoika, czy opakowania na magnes.

Od niedawna nowym trendem wśród opakowań są opakowania inteligentne. Posiadają one interaktywny wskaźnik, który monitoruje świeżość, temperaturę i szczelność opakowania. Na uwagę zasługują również nalepki RFID, które dostarczają informację o zapakowanym produkcie. W ofercie targów nie zabraknie również etykiet zapachowych, które rozpościerają zapach drzew, kwiatów, owoców, przypraw, ziół oraz produktów spożywczych typu kawa, czekolada, cola lub pizza. Warto również przyjrzeć się z bliska innowacyjnej technologii druku cyfrowego ink jet uv, która pozwala na nisko i wysokonakładowe etykietowanie produktów. Wymienione rozwiązania to jedne z wielu propozycji, które prezentowane będą podczas zbliżających się Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations.

Oprócz praktyki, na targach nie zabraknie również merytorycznego wsparcia. Warto bowiem podkreślić, iż opakowania nie tylko zapewniają wysoką jakość produktu, ale również pełnią funkcję informacyjną i reklamową. Podkreślać to będą prowadzący seminaria learnShops, które są bezpłatne dla wszystkich uczestników targów. Prezentacje poprowadzą cenieni prelegenci z Polski i zagranicy. Na uwagę zasługują również warsztaty JAK OPAKOWAĆ BRANDY? Podczas, których dowiedzą się Państwo w jaki sposób opakowanie pozycjonuje produkt i markę. Warsztaty organizowane są we współpracy z Wydawnictwem Polski Drukarz Sp. z o.o., wydawcą miesięcznika „Świat DRUKU”.

Na koniec warto wspomnieć o Strefie Studenta. To właśnie tu będzie można spotkać młodych, ambitnych i pełnych energii studentów, którzy już niedługo zasilą rynek pracy. Być może to właśnie Państwo jako pierwsi zapoznacie się z ich portfolio i tym samym wyprzedzicie konkurencję rozpoczynając owocną współpracę.

Zachęcamy do rejestracji na targi, która umożliwia bezpłatny wstęp.

Patronem medialnym targów jest MarketingLink.


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu