Celem wprowadzenia nowej identyfikacji wizualnej jest dostosowanie logotypów do obowiązujących standardowo we wszystkich oddziałach Interactive Advertising Bureau na świecie.

IAB Polska prezentuje nowe logotypy, które od lutego br. zastąpią dotychczas używaną identyfikację wizualną. Oprócz zmiany trzech logotypów, które były używane do tej pory (IAB Polska, IAB Showcase, IAB konferencje), wprowadzony zostaje również znak graficzny dla grup roboczych IAB Polska, w których działają przedstawiciele firm członkowskich realizując cele statutowe Związku.

– Zmiana identyfikacji graficznej wynika z potrzeby odświeżenia wizerunku IAB Polska jak i dostosowania logotypów do globalnego standardu Interactive Advertising Bureau. Kolejnym etapem rebrandingu IAB Polska będzie udostępnienie nowej strony internetowej, co ma nastąpić jeszcze w pierwszej połowie 2011 roku – mówi Piotr Kowalczyk, prezes zarządu IAB Polska.

Fot: iabpolska.pl

Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu