Nowa usługa obejmuje monitoring marek, firm, osób i podmiotów spośród ogólnodostępnych postów. Zaawansowane systemy IT umożliwiają dostarczanie wyników monitoringu odbiorcom usługi niezwłocznie po ich wyszukaniu. Zmonitorowane wpisy i notki mogą być wzbogacone o informację na temat wydźwięku materiału.

– Wyszukiwanie informacji z Facebooka, Twittera i Blipa jest odpowiedzią na potrzeby firm zaangażowanych w działania interaktywne w mediach społecznościowych – tłumaczy Katarzyna Popławska, kierownik działu marketingu i PR. – Pozwala sprawdzać skuteczność komunikacji w sieci i na bieżąco analizować opinie internautów.

Monitorowanie social media umożliwia śledzenie efektów realizowanej strategii marki i błyskawiczne reagowanie na konieczność ewentualnej modyfikacji. Dostarcza wiedzę niezbędną do lepszego zrozumienia konsumenta, budowania relacji z fanami oraz rozwijania nowych produktów i usług. Wpływa na zwiększenie efektywności działań marketingowych i PR. Umożliwia analizę działania konkurencji i ocenę reputacji danej marki.

jest certyfikowanym partnerem . Dzięki współpracy z korporacją z Redmont korzysta z najnowszych rozwiązań informatycznych w branży monitoringu mediów, co m.in. pozwoliło na wprowadzenie do oferty wyszukiwania informacji z mediów społecznościowych. prowadzi usługi monitoringu Internetu od 2000 r. Jest prekursorem monitoringu Web 2.0. Obecnie monitoruje przeszło 3 mln źródeł internetowych.

źródło/autor:


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu