Usługa Facebook Places, czyli odpowiedź Marka Zuckerberga na Foursquare – najpopularniejszy na świecie serwis geolokalizacyjny, wprowadzana jest w naszym kraju stopniowo, więc jeszcze nie wszyscy mogą z niej korzystać.

Z Facebook Places można korzystać za pomocą dedykowanych aplikacji na smartphone’ach bądź przez stronę touch.facebook.com.

Wprowadzanie kolejnych usług w naszym kraju potwierdza fakt, że polski rynek dla Facebooka staje się coraz istotniejszym kawałkiem internetowego tortu. Facebook w Polsce ma już blisko 6 mln użytkowników. W ostatnich sześciu miesiącach wśród 25 państw z największą liczbą zarejestrowanych użytkowników, Polska miała drugi najwyższy współczynnik przyrostu użytkowników. Wyniósł on 44%, czyli ponad 2,3 mln osób.

Szybki wzrost liczby polskich użytkowników motywuje Facebooka do wprowadzania kolejnych usług na naszym rynku. Podczas konferencji FacebookNOW, Mark Cowan zapowiedział, że w najbliższym czasie możemy spodziewać się wprowadzenia usługi „Deals”. Pozwoli ona osobom korzystającym równocześnie z Facebook Places na m.in. tańsze zakupy grupowe. Użytkownicy meldujący się w wybranych miejscach otrzymają powiadomienia o promocjach i specjalnych ofertach, które dostępne są w jego okolicy.

Czytaj więcej na SocialPress.pl


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu