Na rynku debiutuje pismo dla kobiet, które chcą bardziej

eksmagazyn-logo-800x600

W EksMagazynie znajdą się m.in. autorskie treści najwyższej jakości, a przede wszystkim dwa działy, których próżno szukać gdziekolwiek indziej: męskie metamorfozy oraz sesja prezentująca męskie akty. Nie zabraknie również popularnych działów, jak seks, zdrowie, uroda, design, moda, podróże.

Miesięcznik oraz portal powstały z myślą o kobietach aktywnych, wymagających, lubiących zabawę i dobrą rozrywkę najwyższych lotów. Fot: EksMagazyn

Miesięcznik oraz portal powstały z myślą o kobietach aktywnych, wymagających, lubiących zabawę i dobrą rozrywkę najwyższych lotów. Fot: EksMagazyn

Wydawcą pisma jest krakowskie Wydawnictwo Press Factory, redaktora naczelną – Aneta Zadroga, dziennikarka m.in. Gazety Wyborczej, mediów specjalistycznych w dziedzinie internetu i korespondentka mediów zagranicznych. Zespół tworzą doświadczeni dziennikarze ogólnopolskich mediów opiniotwórczych i informacyjnych.

EksMagazyn będzie funkcjonować równocześnie na trzech platformach dystrybucji. Magazyn papierowy poprzedza aktualizowany codziennie serwis internetowy, który nastawiony jest na czytelniczki oczekujące szybkiej, sprawnie dobranej i napisanej informacji. Tradycyjny miesięcznik z unikalnymi artykułami oraz fotografiami trafi na rynek półtora miesiąca po premierze serwisu i będzie bardziej luksusową wersją, przeznaczoną dla wymagających czytelniczek, które preferują tradycyjne media. Dla kobiet, które lubią mieć ulubiony magazyn zawsze pod ręką, ale w formie elektronicznej przewidziano też specjalne e-wydanie pisma.

EksMagazyn w wersji papierowej pojawi się na rynku w połowie października 2010 roku. Dostępny będzie w Warszawie i Krakowie w kilkuset punktach – modnych pubach i restauracjach, salonach piękności, ośrodkach SPA, salonach fryzjerskich, a także w e-sprzedaży. Od listopada będzie dostępny w sprzedaży detalicznej w wybranych punktach prasowych. Nakład pierwszego numery wyniesie 2 tys. egzemplarzy.

– Męskie ciało jest piękne i fascynujące. Można je pokazywać na wiele sposobów. Należy je odsłaniać, a nie zakrywać i to zamierzamy robić podczas kolejnych wydań magazynu – mówi Aneta Zadroga, redaktor naczelna EksMagazynu. – Skoro mężczyźni mają dziesiątki pism prezentujących zmysłowe kobiece akty, paniom również należy się przynajmniej jedno takie wydawnictwo – podkreśla.

Miesięcznik oraz portal powstały z myślą o kobietach aktywnych, wymagających, lubiących zabawę i dobrą rozrywkę najwyższych lotów. Kobietach, które wyznaczają sobie ambitne cele i nie boją się marzyć o rzeczach ekstrawaganckich i wymykających się szarej codzienności. Takich, które lubią fantazjować, ale kiedy trzeba twardo stąpają po ziemi. Kobietach, które chcą bardziej.

– Stawiamy na wyróżniającą się szatę graficzną oraz autorskie teksty na wysokim poziomie. Niebanalny jest również pomysł na nagą sesję. Każda z nich utrzymana będzie w konwencji znanego tytułu filmowego, teatralnego, lub operowego. I z pewnością pozostawi szerokie pole do interpretacji
– zapewnia Joanna Jałowiec, redaktor kreatywna EksMagazynu. – Chcemy przez to pokazać, że zarówno do męskiego ciała jak i nagości można podchodzić w niesztampowy sposób, który nie ma nic wspólnego z kiczem i wulgarnością spotykanymi czasami w pismach dla panów – dodaje.

Serwis eksmagazyn.pl zrealizowała Insignia – najskuteczniejsza według klientów agencja interaktywna w Polsce (zgodnie z badaniem satysfakcji klientów agencji interaktywnych przeprowadzonym przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Media&Marketing Polska). A za doradztwo z zakresu komunikacji, użyteczności oraz strategii online dla serwisu internetowego odpowiada ImaginePR.


Bądź na bieżąco!
Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.