Już po raz III IABC/Poland Międzynarodowe Stowarzyszenie Ekspertów ds. Komunikacji w Biznesie Polska zaprasza na Business Communication Forum, które odbędzie się 15 kwietnia 2015 r. w Warszawie (Ufficio Primo).
„Klienci oczekują od nas dopasowanej do swoich potrzeb i gustu informacji, pracownicy – otwartości i szczerości od swoich przełożonych. Kandydaci, z kolei, chcą być tak obsługiwani przez rekruterów jak klienci przez dział obsługi. Wszystkie te grupy mają swoje oczekiwania i wymagania pod względem treści, grafiki i dostępności, a my chcemy dotrzeć do nich przed konkurencją. Pytanie jak to zrobić?” mówi Prezes Zarządu IABC/Poland – Justyna Piesiewicz. „Mam nadzieję, że przynajmniej na część z tych pytań znajdą Państwo odpowiedź podczas naszej konferencji” dodaje Piesiewicz.
Business Communication Forum to pierwsze i jedyne jak do tej pory w Polsce spotkanie dedykowane trzem najbardziej istotnym elementom wpływającym na kondycję finansową firmy tj. komunikacji wewnętrznej, zewnętrznej oraz customer experience. Zaproszeni eksperci, praktycy ze środowisk biznesowych oraz przedstawiciele organizacji non-profit będą dzielić się swoimi doświadczeniami:
– pokazując jak budować sukces organizacji
– inspirując do działania prezentując dobre praktyki
– wskazując na nowe trendy prowadzące do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej
-prezentując praktyczne narzędzia ułatwiające realizację celów biznesowych
Podczas konferencji zostaną również zaprezentowane po raz pierwszy wyniki badania rozpoczętego w lutym przez IABC/Poland Międzynarodowe Stowarzyszenie Ekspertów ds. Komunikacji w Biznesie Polska, którego celem jest wskazanie jak działania komunikacyjne wpływają na rozwój biznesu.
Ankieta dostępna jest na stronie do początków kwietnia: http://bucomnew.questionpro.com
A każdy, kto zdecyduje się poświęcić swój czas na wzięcie udziału w badaniu w ramach podziękowania otrzyma specjalny kupon z hasłem uprawniającym do zakupu zaproszeń w cenie 475 PLN zamiast 950 PLN na III edycję Business Communication Forum.
Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!