W akcji Microsoftu udział bierze Natalia Hatalska, autorka blogu hatalska.com, za prowadzenie którego wyróżniona została tytułem Profesjonalny Blog 2009 w konkursie organizowanym przez Onet.pl . Drugim Glogerem jest Maciej Budzich, autora blogu mediafun.pl, a od niedawna także redaktoa naczelny magazynu MediaFun. Do udziału w kampanii zaangażowano również aktorkę Joannę Orleańską oraz Patryka Góralowskiego (Microsoft).

Wyjątkowa kampania z udziałem blogerów jest częścią światowej kampanii Voice of Genui, która – poza przedstawieniem produktu – ma za zadanie wypromowanie idei korzystania z oryginalnego oprogramowania, licencjonowanego sprzętu.

Kampania Microsoftu będzie obejmie nośniki outdoorowe, radio oraz internet. Jak informuje Natalia Hatalska do kampanii zaangażowanych zostało blisko 600 firm, dlatego akcja informacyjna rozpocznie się również w punktach sprzedaży m.in.  sprzętu komputerowego.

Kampania oficjalnie zostanie uruchomiona 2 listopada. Wówczas pojawią się billboardy. Promocja za pośrednictwem sieci oraz w radiu już się rozpoczęła.

Autorka artykułu: Natalia Wiśniowska


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu