Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów
Jak przebiegła XVII edycja Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów? Czego dowiedzieli się podczas dwóch dni wydarzenia jego uczestnicy? Kto otrzymał Złote i Kryształowe Anteny?
Jak przebiegła XVII edycja Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów? Czego dowiedzieli się podczas dwóch dni wydarzenia jego uczestnicy? Kto otrzymał Złote i Kryształowe Anteny?
Jak przebiegła XVII edycja Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów? Czego dowiedzieli się podczas dwóch dni wydarzenia jego uczestnicy? Kto otrzymał Złote i Kryształowe Anteny?
W tym roku podczas Sympozjum odbywającego się 28-29 marca w hotelu Sheration w Warszawie zgromadziło ponad 550 uczestników. Uroczystego otwarcia Konferencji dokonał Przewodniczący Rady Programowej Jerzy Kalinowski, Partner, szef grupy doradczej w sektorze nowych technologii, telekomunikacji i mediów w KPMG w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej. Gościem Honorowym był Piotr Dmochowski-Lipski, Sekretarz Wykonawczy-Elekt, Europejska Organizacja Telekomunikacji Satelitarnej EUTELSAT IGO.
Podczas tegorocznej edycji wydarzenia nie zabrakło ważnych i aktualnych tematów dotyczących mediów, telekomunikacji, nowoczesnych technologii, e-commerce oraz gamingu. Przedstawiciele biznesu oraz administracji publicznej przybliżyli uczestnikom zagadnienia związane z przyszłością polskiego rynku TV, analizując możliwe scenariusze jego rozwoju. Dyskusja objęła również perspektywy ewolucji rynku reklamy w naszym kraju. Prelegenci odpowiedzieli też na nurtujące pytania dotyczące ekspansji międzynarodowej polskich firm telekomunikacyjnych – czy mamy szansę zaistnieć na rynkach międzynarodowych? W związku z nieuniknioną cyfryzacją biznesu, uczestnicy poznali szanse oraz zagrożenia związane z tym procesem oraz oczekiwania konsumentów cyfrowych względem telekomów, mediów i dostawców usług cyfrowych. Temat regulacji świata telekomunikacji i mediów również zagościł podczas tegorocznej odsłony Sympozjum, przybliżając najnowsze reformy Unii Europejskiej w tym obszarze. Patrząc w przyszłość eksperci dyskutowali na temat technologii AI, VR i AR oraz sieci 5G.
W XVII edycji Sympozjum udział wzięli m.in. Witold Kołodziejski, Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, Bartosz Skwarczek, CEO, G2A, Grażyna Piotrowska-Oliwa, Prezes Zarządu, Virgin Mobile Polska, Robert Bednarski, Dyrektor Zarządzający w CEE, Facebook, Aleksander Kutela, CEO, Grupa Onet, Andrzej Matuszyński, Prezes Zarządu, Eurozet, Maciej Stanecki, Członek Zarządu, Telewizja Polska, Jarosław Kordalewski, Wiceprezes Zarządu, NC+, Dariusz Andrian, CEO, VML Poland, Paweł Karłowski, Dyrektor Generalny na Europę Środkowo-Wschodnią, Rosję i WNP, BT Global Services, British Telecom CEE, Dariusz Dąbski, Prezes Zarządu, TV Puls, Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu, IAB Polska
Zwieńczeniem pierwszego dnia XVII edycji Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów była Wielka Gala Złotych i Kryształowych Anten, podczas której wręczone zostały najważniejsze nagrody w branży za osiągnięcia dokonane w 2016 roku. Przedstawiamy Państwu Laureatów tegorocznego konkursu.
Złote Anteny Świata Telekomunikacji w poszczególnych kategoriach otrzymali:
Kryształowe Anteny Świata Mediów w poszczególnych kategoriach otrzymali:
Lider Nowych Mediów:
W uroczystej Gali udział wzięli przedstawiciele centralnej administracji publicznej, regulatora oraz top managementu branży telekomunikacyjnej i mediów. Galę poprowadził Marcin Prokop, a gościem specjalnym był Jacek Stachursky.
Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów to obowiązkowy punkt na mapie polskich konferencji, od 17 lat przybliża najważniejsze wątki związane z rozwojem rynku telekomunikacji i mediów oraz obszarów pokrewnych. Co roku gromadzi kluczowych przedstawicieli środowiska, co jest gwarantem najwyższego poziom merytorycznego. Organizatorem wydarzenia jest MMC Polska.
Zapraszamy do zapoznania się z pełną fotorelacją z XVII edycji Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów oraz Wielkiej Gali Złotych i Kryształowych Anten!
Portal MarketingLink był patronem medialnym wydarzenia.
Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!
Send this to a friend