10. edycja festiwalu Filmteractive tuż tuż. Odbędzie się ona online i będzie w pełni bezpłatna. 

Transformacja – słowo klucz roku 2020 i jednocześnie zjawisko, któremu organizatorzy Filmteractive przyglądają się od początku istnienia festiwalu. Już niedługo odbędzie się jubileuszowa, 10. edycja Filmteractive już w dniach 23-27 listopada 2020.

Festiwal Filmteractive

Filmteractive jest miejscem dyskusji na tematy z pogranicza nowatorskiego marketingu, kreatywności i nowych technologii. Jego celem jest stymulowanie współpracy między różnymi środowiskami i branżami. To tutaj można otworzyć swój umysł na nowe idee i trendy, nauczyć się jak sprawnie funkcjonować w teraźniejszości i jak dobrze przewidzieć zmiany nadchodzące w przyszłości. To tutaj twórcy innowacyjnych projektów mogą zaprezentować swoje prace. I w końcu to tutaj przedsiębiorcy mogą zobaczyć, jak skutecznie łączyć biznes, sztukę i najnowsze technologie.

Jubileuszowa edycja wydarzenia

Jubileuszowa, 10. edycja Filmteractive została w całości przeniesiona do internetu – transmisje będą dostępne na dwóch platformach: Facebooku i YouTubie. Tematem przewodnim jest pytanie “Jak sektory kreatywne mają funkcjonować w nowej rzeczywistości?”. ​Wśród zaproszonych gości jest aż 37. ekspertów z Polski i ze świata.

W programie wydarzenia nie zabraknie:

  • projektów, o których mówi cała branża;
  • wywiadów i dyskusji z artystami i biznesmenami;
  • najciekawszych danych;
  • wiedzy eksperckiej;
  • informacji o możliwościach finansowania projektów; – okazji do współpracy.

Kto pojawi się na wirtualnej scenie?

Podczas Filmteractive wystąpią m.in.:

  • Rebeca Allen, Dyrektor Zarządu Globalnego, Branded Content Marketing Association
  • Emilie Baltz, założycielka pierwszego studia Food Design w Instytucie Pratt, artystka i projektantka
  • Jacek Amsterdamski,  Dyrektor Działu Produkcji Wideo w Grupie Wirtualna Polska. Wiceprezes telewizji WP.
  • Pola Borkiewicz, Szef studia VR/AR – vnLab PWSFTviT w Szkole Filmowej w Łodzi (PWSFTviT)PAN
  • PAN GENERATOR, Grupa zajmująca się projektowaniem i sztuką nowych mediów. Założona w 2010 przez Piotra Barszczewskiego, Krzysztofa Cybulskiego, Krzysztofa Golińskiego i Jakuba Koźniewskiego.
  • Ash Koosha, brytyjsko-irański przedsiębiorca, kreatywny technolog i kompozytor muzyki elektronicznej. Współzałożyciel i dyrektor generalny w Auxuman Inc.
  • Jarosław Kuźniar, multiinstrumentalista, który ma za sobą radiowe, prasowe i telewizyjne doświadczenie. Skupia się na pracy online, bo tam jest przyszłość mediów. Trójka, Radio ZET, TVN24, TVN, Onet.
  • Adam Nowakowski, Creative Agency Partner w Facebooku (region CCE)
  • Łukasz Orbitowski, pisarz, autor m.in. powieści “Kult” oraz “Inna dusza”. Autor podcastów i programów telewizyjnych.
  • Kuba Piwowar, Digital Acceleration Lead w Google
  • Kacper Sawicki, założyciel studia produkcyjnego Papaya Films. Producent reklamowy i filmowy, a także wydawca portalu filmowego Papaya.Rocks.
  • Michał Szolc, Country Manager polskiego oddziału Storytel

I wielu innych specjalistów i przedstawicieli marek, organizacji czy instytucji kultury i sztuki. 

Udział w wydarzeniu

Wydarzenie, które odbędzie się w dniach 23-27 listopada 2020 jest bezpłatne i nie wymaga rejestracji. Więcej informacji na ​www.filmteractive.eu

Filmteractive jest organizowane przez Fundację Media Klaster i współorganizowane przez Łódzkie Centrum Wydarzeń oraz Creative Europe Desk Polska. Partnerami strategicznymi są: miasto Łódź, Welcome | Digital Services, Szkoła Filmowa w Łodzi oraz Facebook. Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury.

MARKETINGLINK jest patronem medialnym wydarzenia. 


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu