Google ponownie wychodzi naprzeciw małym i średnim firmom. Tym razem, z myślą o nich, uruchamia uproszczony proces tworzenia reklam wideo na serwisie YouTube. Decyzja ta została ogłoszona na blogu platformy wideo kilka dni temu. Jak czytamy, od teraz, użytkownicy na całym świecie, zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych, będą mogli szybciej rozpocząć kampanię. Wszystko co będą musieli zrobić, to tylko dodać film, wybrać odbiorców, a także określić budżet.
Czyli co w praktyce uległo zmianie?
Tak naprawdę, dosyć dużo. Cały proces rzeczywiście został bardzo uproszczony. Do tej pory bowiem, reklamodawcy musieli posiadać dostęp do pełnej funkcjonalności Google Ads. Dopiero wtedy, mogli oni uruchomić kampanię na YouTube. Natomiast obecna zmiana, może okazać się odpowiednia zarówno dla umiejętności, jak i potrzeb małych i średnich przedsiębiorców. A zatem mała zmiana, a powinna cieszyć. Zwłaszcza tych, którym jest dedykowana.