Dzięki temu narzędziu możesz targetować kampanię w oparciu o pogodę

fot. © Jürgen Fälchle - bank zdjęć Fotolia.com

fot. © Jürgen Fälchle - bank zdjęć Fotolia.com

System Fasttony.es to narzędzie, które powstało na potrzeby Media DDB&tribal, a które swoją funkcjonalnością i oryginalnością działania może zyskać sporą rzeszę fanów.

Czemu FastTony? Daniel Kędzierski, CEO FastTony.es zna na to pytanie odpowiedź. Dlaczego Fast Tony? bo Fast Tony, *czyli szybki Tosiek*, to postać z mojej ulubionej kreskówki Ice Age. To koleś, który sprzedawał szybko. I sprzedawał wszystko. Dokładnie tak samo jak my: pomagamy reklamodawcom reklamować wszystko i… szybko. Bo tak właśnie ma działać to narzędzie.

Działanie systemu

Fasttony.es sprawdza pogodę w czasie rzeczywistym, aby później dopasować te informacje do zdefiniowanego profilu. Jeżeli ustawiona przez nas pogoda dla kampanii jest zgodna z tą rzeczywistą, aktywuje kampanię, która jest dopasowana do danego scenariusza lub dezaktywuje tę, która nie pasuje do danej pogody. Co warte zauważenia to fakt, że Fasttony.es nie ogranicza targetowania na Facebooku pod kątem innych danych, np. demograficznych czy behawiorystycznych.

Ktoś już z tego korzystał?

Klienci banku BNP Paribas podczas tegorocznego plażowania mogli się przekonać o skuteczności systemu. Cała „zabawa” polegała na promocji plażowego roadshow we współpracy z usługą Google Maps. Narzędzie wskazywało użytkownikom najkrótszą drogę do różnych atrakcji turystycznych, których dopasowanie zależało oczywiście od panujących warunków pogodowych. Co ciekawe, dzięki aktywnemu pozyskiwaniu klientów z użyciem reklam na fb za pomocą FastTony.es, firma uzyskała rentowność. To niemal fenomen, zważywszy na fakt konkurencyjności rynku, ustawiającej poprzeczkę niezwykle wysoko. Daniel Kędzierski zdradził nam tajemnicę sukcesu FastTony.es. My jako FastTony.es zajmujemy się reklamami, reklamami, które muszą być skuteczne. Właśnie w tym celu powstało nasze narzędzie. Wykorzystaliśmy w pełni cały arsenał funkcji w FastTony.es  w taki sposób trafiliśmy do pierwszych klientów. Nie tylko pierwszych ale i kolejnych i kolejnych, a aplikacja udowodniła że jest skuteczna – uzyskaliśmy pełną rentowność projektu po 2 tygodniach. 

Tak zaawansowane narzędzie technologiczne nie tylko faktycznie pozwala na dużo lepsze rozplanowanie kampanii i zwiększenie ich skuteczności, co z kolei przekłada się na zyski. I jak tu nie kochać nowoczesnych technologii?


Bądź na bieżąco!
Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.