Serce i Rozum interaktywnie o nas – kampania generuje reklamy na bazie informacji z Facebooka

Fot. Orange

Fot. Orange

Jedna z lepszych kampanii marketingowych w Polsce doczekała się interaktywnej odsłony. W dodatku uczestniczyć w niej mogą… sami internauci.

Najnowsza odsłona kampanii z Sercem i Rozumem tym razem zagościła na internetowych banerach reklamowych. Jednak nie był to zwykły, nudny i oklepany baner reklamowy, ale interaktywne rozwiązanie oparte na facebookowych profilach.

Jak to działa?

Banerowe wideo było umieszczone na stronie kwejk.pl, która pobierała zdjęcie i imię z naszego profilu na Facebooku, a to z kolei było przekazywane do chmury renderapi.com generującej spersonalizowane filmiki w czasie rzeczywistym. Na banerze wyświetlało się zdjęcie, a bohaterowie reklamy opowiadali o nas używając naszego imienia.

W tym przypadku nie tylko obraz, ale i dźwięk zostały dopasowane do każdego odwiedzającego. A połączenie spersonalizowanej treści z popularnymi i lubianymi postaciami daje bardzo dobry efekt marketingowy, buduje przywiązanie do marki i utrwala jej wizerunek jako nowoczesnej, kreatywnej firmy „na luzie”.

Nowym wideo można pobawić się na fanpage’u Serca i jego kolegi Rozumu.
serce-i-rozum-app-facebook

Co prawda to pierwsza tego typu reklama z udziałem najpopularniejszych postaci polskiego internetu, jednak spersonalizowane kampanie wideo pojawiały się już w polskiej sieci. Takim przykładem może być kampania PZU, która za pomocą zindywidualizowanego wideo nakłaniała do pozostania w Otwartych Funduszach Emerytalnych. W filmie każdy użytkownik widział swoje imię, wysokość swojej składki, wielkość zgromadzonych środków i zachętę do pozostania w strukturach OFE. Można było także przejść do formularza przedłużającego okres składowania naszych oszczędności emerytalnych w PZU. Najważniejsze są jednak wyniki oddziaływania tego typu kampanii. Trzeba przyznać, że wynik oglądalności jest imponujący i zachęcający innych do oparcia swoich kampanii na interaktywnych wideo banerach.

PZU-efekty-kampanii


Bądź na bieżąco!
Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.