Agencja Whitepress przygotowała ebooka poświęconego narzędziom przydatnym w prowadzeniu kampanii content marketingowych. Publikacja ma ponad 140 stron, na których opisano 74 narzędzia, podzielone na siedem części merytorycznych. 

Przy ebooku pracowało aż czterech autorów – dr Paweł Strykowski, Katarzyna Grzesik, Paulina Kamińska i Szymon Słowik. Dodatkowo, jako zewnętrzni eksperci wypowiadają się przedstawiciele Partnerów i Patronów medialnych – w sumie można przeczytać aż 16 wypowiedzi. Narzędzia zostały podzielone na siedem grup, ze względu na użyteczność w kolejnych etapach realizacji strategii content marketingowych. Wśród nich znajdują się:

  • poszukiwanie – gdzie można poznać narzędzia pomocne w śledzeniu najnowszych trendów w internecie, poznać lepiej swoich odbiorców, oraz znaleźć ciekawe tematy do tworzenia treści.
  • zbieranie – w tej części, przybliżone zostaną narzędzia do kolekcjonowania ciekawych materiałów, a także zbierania i przechowywania treści
  • organizowanie – gdzie użytkownik dowie się, co ułatwi tworzenie kalendarza redakcyjnego czy umożliwi efektywną pracę w grupie.
  • tworzenie – jak samodzielnie stworzyć treści wizualne, co ułatwi nam pisanie? Tego można dowiedzieć się właśnie w tym rozdziale.
  • dystrybucja – z tej części można dowiedzieć się, jaki kanał będzie dla nas najlepszym kanałem dystrybucji, czy co ułatwi dystrybucję treści w mediach.
  • promowanie – w tym rozdziale czytelnicy poznają narzędzia, które pomogą lepiej zarządzać reklamami w SM, ułatwią optymalizację kosztów reklamy internetowej i są dedykowane do promocji treści content marketingowych.
  • monitoring – w ostatnim rozdziale, znajdują się narzędzia ułatwiające monitorowanie.

„Mamy świadomość, że nie opisaliśmy wszystkich narzędzi, a opublikowane opisy są czasami pobieżne i nie oddają wszystkich istotnych cech programów i platform. Zależało nam na przekazaniu samej esencji – udostępnieniu marketerom swego rodzaju przewodnika, który pomoże im skutecznie dobrać programy i aplikacje do swoich potrzeb” – wyjaśnia dr Paweł Strykowski, współzałożyciel Whitepress i jeden z autorów ebooka

Publikacja jest bezpłatna i można ją pobrać z tej strony. Aby pobrać materiał należy pozostawić swój adres e-mail.

Partnerami publikacji są: Brand24, Sentione, NapoleonCat, Content Stream, mini CRM, Muse, Knowledge Hub, Semahead, Socjomania, Takaoto. Patroni medialni to: Marketer+, Mediarun.com, Marketinglink.pl, Newsline.pl, PortalMedialny.pl, MamStartup.pl, Marketing-news.pl, SocialPress.pl, Brief, NF.pl, AdMonkey.pl, E-biznes.pl, NowyMarketing.pl i SprawnyMarketing.pl.


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu