Fakty i mity w e-marketingu zostaną omówione 1 kwietnia
Zapraszamy do udziału w interdyscyplinarnej konferencji branżowej MIT 2015 / Marketing-Internet-Technologia. Konferencja odbędzie się w dniu 1 kwietnia 2015 r. w Dąbrowie Górniczej.
Zapraszamy do udziału w interdyscyplinarnej konferencji branżowej MIT 2015 / Marketing-Internet-Technologia. Konferencja odbędzie się w dniu 1 kwietnia 2015 r. w Dąbrowie Górniczej.
Zapraszamy do udziału w interdyscyplinarnej konferencji branżowej MIT 2015 / Marketing-Internet-Technologia. Konferencja odbędzie się w dniu 1 kwietnia 2015 r. w Dąbrowie Górniczej.
Celem konferencji branżowej jest przedstawienie kluczowych problemów związanych z funkcjonowaniem firmy w Internecie, począwszy od kreowania wizerunku w sieci, poprzez wykorzystanie technologii mobilnych oraz potencjału mediów społecznościowych, a skończywszy na funkcjonalnych narzędziach e-biznesowych. Dynamicznie rozwijający się rynek marketingu internetowego ukazuje pewne niejasności i nieścisłości co do skuteczności i efektywności poszczególnych działań i narzędzi w e-marketingu. Dlatego też formuła konferencji została tak skonstruowana, aby ukazać konkretne fakty i mity w trójkącie: Marketing-Internet-Technologia. Integralnym elementem konferencji branżowej będzie panel dyskusyjny oraz warsztaty praktyczne z zakresu mediów społecznościowych, analityki internetowej oraz systemów z automatyzacji marketingu. Wśród zaproszonych gości tuzy polskiego e-marketingu m.in. Dominik Kaznowski, Marcin Maj, Paweł Sala, Maciej Budzich, Bartłomiej Juszczyk, Jarosław Królewski.
Konferencja adresowana głównie do przedstawicieli małych i średnich firm oraz osób zainteresowanych rozwojem w obszarze nowych mediów i technologii. Konferencja jest też okazją do dyskusji pomiędzy środowiskiem młodych przedsiębiorców, studentów, absolwentów z przedstawicielami biznesu elektronicznego na temat nowych trendów w marketingu internetowym.
Partnerami konferencji jest m.in: Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Forum Młodych RIG w Katowicach, Stowarzyszenie Content Marketing Polska, Śląskie Towarzystwo Marketingowe.
Patronem medialnym wydarzenia jest MarketingLink.
Szczegółowe informacje na temat wydarzenia znajdują się na stronie internetowej konferencji: www.mit2015.pl.
Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!
Send this to a friend