Interaktywna forma prezentowania repertuarów, narzędzia wspomagające działalność instytucji kultury czy innowacyjne sposoby zainteresowania młodej publiczności wydarzeniami w muzeach, teatrach, filharmoniach – oto przykładowe wyzwania stojące przed uczestnikami pierwszego w Polsce konkursu programistycznego dla instytucji kultury “HackArt”, który wystartował  01 marca 2016 roku.

Wydarzenie organizowane jest przez platformę ChallengeRocket.com we współpracy z warszawskimi instytucjami kultury: Teatrem Syrena, Narodową Galerią Sztuki – Zachęta, Muzeum Warszawy oraz orkiestrą Sinfonia Varsovia.  ChallengeRocket to miejsce, gdzie firmy i organizacje mogą angażować kreatywnych twórców realizując konkursy oraz projekty w duchu filozofii “co-creation”. W tym wypadku instytucje kultury zapraszają programistów, grafików/designerów oraz wszystkie inne osoby mające pomysł na połączenie nowych technologii ze światem kultury.

HackArt to pierwszy tego typu konkurs w Polsce, który daje możliwość pokazania swojego talentu, wygrania atrakcyjnych nagród i nawiązania współpracy z instytucjami kultury oraz potencjalnymi inwestorami, a któremu patronuje MarketingLink.

Grafika Hackart
źródło: mat. prasowe

Szczegóły znajdują się na stronie: hackart.challengerocket.com.

Zapraszamy również do obejrzenia krótkiej prezentacji: www.youtube.com/watch?v=bchKavakpog .


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu