Kraków w czerwcu stanie się stolicą marketingu. Rusza Marketing Summit 2016.

writer

6-7 czerwca w krakowskim centrum konferencyjnym ICE Kraków odbędzie się Marketing Summit, któremu patronuje MarketingLink.

Prelekcje, eksperci z całego świata, ciekawe warsztaty, Expo najnowocześniejszych rozwiązań, Gala Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2015 oraz networking, to tylko część najważniejszego wydarzenia branży komunikacji marketingowej.

Hasłem przewodnim jest słowo „Growth” oznaczające wzrost i właśnie o sposobach, dzięki którym firmy i marki mogą się lepiej rozwijać, będą w czasie Marketing Summit dyskutować przedstawiciele branży. Nie można zdobyć świata siedząc za biurkiem, dlatego warto w czerwcu wybrać się do Krakowa, aby poznać najważniejsze trendy oraz liderów rynku.

Marketing Summit to rozszerzona formuła Kongresu Dyrektorów Marketingu, który od lat jest jednym z najważniejszych wydarzeń branży komunikacji marketingowej. Podczas Marketing Summit będzie miała również miejsce uroczysta Gala Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2015, na której nagrody odbiorą najlepsi polscy marketerzy. W czasie Gali zostanie także wręczona nagroda dla najbardziej Promarketingowego Prezesa 2015 roku, aktywnie wspierającego swój zespół marketingu w osiąganiu ponad przeciętnych efektów.

Marketing Summit to przede wszystkim okazja do poznania trendów, które staną się siłą napędową marketingu w najbliższych latach oraz najbardziej efektywnych sposobów rozwój firm i marek.

Wśród prelegentów znajdą się międzynarodowi eksperci z obszaru komunikacji marketingowej, m.in. John Tylor, Chief Client Officer Publicis Group, Martin Wolf, CEO Labstore, Alemsah Ozturk, CEO 4129Grey, Justin Billingley, Chief Operating Officer Saatchi&Saatchi, Dian Warsosumarto, Executive Creative Director Vice Group, Eric Salama, CEO Kantar, Barbara Koch, Social Communication Leader & Special Projects IBM.

Swoim doświadczeniem z uczestnikami Marketing Summit podzielą się również polscy marketerzy oraz członkowie zarządów. W czasie wydarzenia będzie można posłuchać m.in.: Anny Jakubowski, General Manager The Coca-Cola Company Poland, Jacka Furmana, Prezes Aflofarm, Sebastiana Mikosza, Prezes ESKY, Anny Rawskiej-Kupczyńskiej, Enterprise Group Marketing Manager HP Enterprise Polska, Tomasza Marszałła, Marketing and Communication Director TVN, Pawła Barskiego, Marketing Director Ricoh, Arkadiusza Trzcińskiego, Marketing Manager KROSS, Macieja Kujawy, Marketing Director Skarbiec TFI, Igora Bielobradeka, Head of Digital Marketing Deloitte, Moniki Bis, Procurement & Administration Director Medicover, Michała Groniewskiego, Managing Director Faktoria Win (Grupa EuroCash), Pawła Lenarczyka, Web&Digital Channel Specialist IKEA Retail Poland.

Polska branża komunikacji marketingowej będzie reprezentowana przez najlepszych ekspertów w swoich dziedzinach. Swoje prelekcje dla uczestników eventu przygotowali: Tomasz Pawlikowski, President Leo Burnett CEE, Adam Nowakowski Head of Startegy Leo Burnett Warsaw, Piotr Piętka, CEO Starcom Mediavest Group, Sebastian Stępak, Managing Director MSL Group Poland, Mateusz Galica, Startegic Director TNS, Arkadiusz Łoś, Brand Consulting & CI Director, Michał Sadowski, CEO Brand24, Dorota Bigo, Programmatoc Specialist Google, Krzysztof Małecki, CEO FFW Communication, Kuba Kalicinski, CEO Fog Content Agency, współwłaściciel Grupy Kalicinscy.com, Marzena Witczyńska, CEO Brave Hearts, Miłosz Wójcik CEO Appchance.

Tegoroczne wydarzenie będzie się obracało wokół hasła „Growth”, a wystąpienia i panele dyskusyjne będą poświęcone tematom, które wspierają szybki rozwój firm i marek. Dwa dni spędzone na Marketing Summit będą szansą do wysłuchanie ponad 60 ekspertów, którzy podzielą się z uczestnikami swoim doświadczeniem. Impreza będzie szansą na wysłuchanie inspirujących case studies oraz success stories.

Oprócz wysłuchania inspirujących prezentacji i paneli dyskusyjnych, uczestnicy Marketing Summit będą mogli odwiedzić stoiska prezentujących najciekawsze firmy z branży. Będą mogli również wsiąść udział w warsztatach. Dobrze przygotowana strefa networkingu pozwoli na wymianę opinii i doświadczeń, a wieczorem uczestnicy będą mogli poznać się jeszcze lepiej w czasie imprezy networkingowej.

Marketing Summit to wydarzenie skierowane do osób odpowiedzialnych za rozwój firm i marek – zarówno tych działających na polskim rynku, jak i na innych rynkach Europy Środkowo – Wschodniej. Ciekawe i inspirujące treści znajdą na niej również przedstawiciele działów marketingu, sprzedaży, działów custumer experience, jak również członkowie zarządu firm, którzy rozumieją, jak ważna w rozwoju biznesu jest skuteczna i nowoczesna komunikacja marketingowa. W twórczej atmosferze wymiany pomysłów i wzajemnej inspiracji z pewnością nie zabraknie miejsca do nawiązania nowych kontaktów biznesowych.

Warto dołączyć do grona ponad 2700 osób, które do tej pory wzięły udział w wydarzeniach organizowanych przez portal mediarun.com. Tegoroczny szczyt odbędzie się w ICE Kraków w dniach 6-7 czerwca.

Zapraszamy do wzięcia udziału w imprezie i zapoznania się z pełnym programem Marketing Summit na stronie: www.marketingsummit.eu


Bądź na bieżąco!
Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.