Pierwsza platforma na rynku z pełną integracją z Ceneo

fot. © leungchopan - bank zdjęć Fotolia.com

fot. © leungchopan - bank zdjęć Fotolia.com

Platforma dla e-sklepów RedCart jako pierwsza na polskim rynku daje możliwość korzystania z wszystkich narzędzi wsparcia sprzedaży oferowanych przez serwis Ceneo.pl.

Według informacji podanych przez Ceneo, już co ósma transakcja w sklepach internetowych pochodzi z tej właśnie największej porównywarki cen w Polsce. Ceneo ze swoim zasięgiem w zasadzie nie ma dziś konkurencji wśród tego typu serwisów: warto tu choćby wspomnieć, że aplikacja na urządzenia mobilne Ceneo została pobrana do tej pory przez ok. 1 mln użytkowników. Oprócz funkcji porównywania cen, serwis oferuje coraz więcej narzędzi promocji zarówno samych produktów, jak i sklepów oraz programy mające na celu podnoszenie wiarygodności e-sprzedawcy w oczach klienta. Korzystanie z pełni możliwości oferowanych przez Ceneo zapewnia tylko pełna, zaawansowana integracja, a RedCart jest pierwszą platformą sklepów na polskim rynku, która może się nią pochwalić. Z jakich ciekawych, a co ważniejsze znacząco wspierających sprzedaż online funkcji promocji, mogą teraz skorzystać e-sklepy?

Większość z platform sklepów internetowych może zaoferować obecnie swoim klientom tylko niektóre, wybrane z szerokiej palety narzędzia promocji, jakie Ceneo opracowało dla e-sprzedawców. Warto bowiem zaznaczyć, że poza walką o klienta za pomocą cen, serwis Ceneo oferuje coraz bardziej zaawansowane narzędzia mające na celu podniesienie atrakcyjności oferty produktowej. Kładzie także coraz większy nacisk na możliwości promowania marki sklepu poprzez budowę zaufania klientów i propagowanie idei bezpiecznych zakupów. W temu celu służyć ma specjalnie opracowany program Zaufane Opinie mający za zadanie eliminację fałszywych komentarzy klientów lub Moduł Widget Opinii wyświetlający się w formie niewielkiej zakładki przy krawędzi strony sklepu.

Dzięki pełnej integracji z Ceneo.pl, RedCart jako pierwszy i jedyny na rynku może zaoferować współpracującym z nim e-sklepom:

Możliwość importowania znacznie większej ilości danych poprzez rozszerzony plik XML do Ceneo.

Rozszerzony plik XML do Ceneo oznacza dużo sprawniejszy eksport danych, oznacza także możliwość prezentacji znacznie większej ilości informacji dotyczących wystawionego produktu, takich jak np. dodatkowe opisy czy dostępna kolorystyka produktu oraz wiele innych cennych informacji, które wpływają na lepszą prezentację w serwisie Ceneo. Taka oferta jest atrakcyjniejsza z punktu widzenia końcowego klienta, który każdemu z przeglądanych produktów poświęca niewielką ilość czasu: a teraz może korzystać z filtrów oraz widzi interesujące go dane dotyczące wybranej oferty bez potrzeby przechodzenia na podstronę sklepu.

Opcja Kup na Ceneo i automatyzacja realizacji zamówień

Opcja „Kup na Ceneo” umożliwia bezpośrednią sprzedaż poprzez Ceneo, dostarczając sklepom dodatkowe źródło generujące zamówienia. Co bardzo istotne: RedCart jako jedyna platforma sklepowa na rynku dzięki zaawansowanej integracji umożliwia swoim sklepom automatyzację zamówień z koszyka Ceneo poprzez API. Sprzedaż za pośrednictwem koszyka Ceneo objęta jest specjalnym Programem Ochrony Kupujących, opracowanym w celu podniesienia poczucia bezpieczeństwa klientów. Dodatkowo, uczestnictwo w tej usłudze zwiększa również szansę na obecność oferty sklepu w tzw. Strefie Polecanych Ofert, czyli trzech pierwszych pozycjach na liście produktów. Prowizja w takim systemie pobierana jest wyłącznie w przypadku zamówienia.

CeneoLokalnie.pl

Ceneolokalnie.pl to serwis, w którym prezentowane są oferty sklepów współpracujących z największą porównywarką cen w Polsce, a których asortyment można sprawdzić online i odebrać osobiście w punktach odbioru lub sklepach stacjonarnych, wskazanych na mapce. Ceneolokalnie.pl udostępnia wszelkie dane niezbędne do kontaktu ze sprzedawcą.

Moduł Widget Opinii i Zaufane Opinie

Moduł Widget Opinii to udostępnione w formie niewielkiej zakładki na stronie sklepu gromadzone przez Ceneo informacje dotyczące np. jakości obsługi w sklepie – w tym m.in. opinie klientów, a także informacje określone oraz modyfikowane przez sam e-sklep, takie jak np. czas realizacji zamówienia, czy procent klientów polecających sklep. Dodatkowo, sklepy na platformie RedCart zintegrowane z Ceneo mają możliwość korzystania z Modułu Zaufane Opinie, który ma na celu przede wszystkim eliminację nieuczciwych działań ze strony zarówno właścicieli sklepów, jak i konkurencji w formie nieprawdziwych opinii, a zamiast tego publikację tylko tych komentarzy, które mają swoje źródło w transakcjach dokonanych przez kupujących. Zaufane Opinie pochodzą z ankiet wypełnianych przez klientów, którzy złożyli zamówienie w sklepie, są więc realnym odzwierciedleniem jakości obsługi w danym sklepie oraz gwarancją bezpieczeństwa zakupów. Sklep uczestniczący w usłudze jest dodatkowo oznaczony na liście ofert na Ceneo.

Źródło: informacja prasowa


Bądź na bieżąco!
Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.