Powstało pierwsze logo inspirowane ASMR
Czy możemy spodziewać się kolejnych logo zainspirowanych ASMR?
Czy możemy spodziewać się kolejnych logo zainspirowanych ASMR?
So Satisfying, to własnie ta nazwa kojarzona jest z ASMR i nią zainspirowała się firma Valut49 tworząc swoje logo. Jak wyglądał proces tworzenia oraz efekty końcowe? Dlaczego akurat So Satisfying? Poznaj kulisy pierwszego logo zainspirowanego ASMR.
Chcąc opisać profil działania marki, proponujemy najpierw skupić się na filmach, które publikuje ona na swoich kontach w social mediach:
Wyświetl ten post na Instagramie.
Comment a blue and a green emoji! 💙💚
Post udostępniony przez So Satisfying (@sosatisfying)
To jedna z treści video, którą oferuje organizacja, zajmująca się przechowywaniem i odpowiednią selekcją tych treści w internecie. So Satysfying chce wzbudzić w odbiorcy odczucia poszczególnych bodźców, które ich odprężą. I właśnie to spodobało się firmie Valut49.
Inspiracja ta nastąpiła po prezentacji So satysfying, kiedy to Valut49 zdecydowało się podążać za trendem AMSR. W tym celu rozpoczęto współpracę wewnętrznymi artystami i animatorami CGI, aby tworzone treści były wyjątkowe i innowacyjne. Logo miało bowiem oddziaływać na odbiorcę i sprawić, aby każdy poczuł z nim więź.
Co więcej, komunikacja ta przeniosła się również na treści drukowane, gdzie można manipulować literą “o”, ale zgodnie z położeniem litery “r”. Od teraz to logo przyjmuje zatem nie tylko statyczną formę, ale też ruchomą. Jak czytamy w serwisie creativeboom.com, agencja dodaje, że takie nowe logo wyraźnie daje znać o rozwoju firmy i nawet będąc statyczną formą, powoduje wyobrażenie na temat ruchu. I oto efekty tej współpracy.
Wersja ruchoma:
A także forma statyczna logo:
Czy teraz So satysfying ma powody do radości? Nam taka idea bardzo się podoba i rzeczywiście, bardzo wyróżnia się na tle innych. I chyba właśnie jesteśmy świadkami nowej mody na loga, które będą inspirowane ASMR.
Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!
Send this to a friend