Odprężenie, relaks i chęć ciągłego patrzenia na video. I do tego reklama! Chociaż to połączenie wydaje się być niemożliwe, to tak naprawdę istnieje już od kilku lat pod nazwą Autonomous Sensory Meridian Response, czyli ASMR. To jeden z najprzyjemniejszych sposobów reklamy, o czym doskonale wie firma Vault49.

So Satisfying, to własnie ta nazwa kojarzona jest z ASMR i nią zainspirowała się firma Valut49 tworząc swoje logo. Jak wyglądał proces tworzenia oraz efekty końcowe? Dlaczego akurat So Satisfying? Poznaj kulisy pierwszego logo zainspirowanego ASMR.

So Satisying – kilka słów o marce

Chcąc opisać profil działania marki, proponujemy najpierw skupić się na filmach, które publikuje ona na swoich kontach w social mediach:

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Comment a blue and a green emoji! 💙💚

Post udostępniony przez So Satisfying (@sosatisfying)

To jedna z treści video, którą oferuje organizacja, zajmująca się przechowywaniem i odpowiednią selekcją tych treści w internecie. So Satysfying chce wzbudzić w odbiorcy odczucia poszczególnych bodźców, które ich odprężą. I właśnie to spodobało się firmie Valut49.

Valut49 i inspiracja

Inspiracja ta nastąpiła po prezentacji So satysfying, kiedy to Valut49 zdecydowało się podążać za trendem AMSR. W tym celu rozpoczęto współpracę wewnętrznymi artystami i animatorami CGI, aby tworzone treści były wyjątkowe i innowacyjne. Logo miało bowiem oddziaływać na odbiorcę i sprawić, aby każdy poczuł z nim więź.

Co więcej, komunikacja ta przeniosła się również na treści drukowane, gdzie można manipulować literą “o”, ale zgodnie z położeniem litery “r”. Od teraz to logo przyjmuje zatem nie tylko statyczną formę, ale też ruchomą. Jak czytamy w serwisie creativeboom.com, agencja dodaje, że takie nowe logo wyraźnie daje znać o rozwoju firmy i nawet będąc statyczną formą, powoduje wyobrażenie na temat ruchu. I oto efekty tej współpracy.

Wersja ruchoma:

źródło: creativeboom.com

A także forma statyczna logo:

źródło: creativeboom.com
źródło: creativeboom.com

Czy teraz So satysfying ma powody do radości? Nam taka idea bardzo się podoba i rzeczywiście, bardzo wyróżnia się na tle innych. I chyba właśnie jesteśmy świadkami nowej mody na loga, które będą inspirowane ASMR.


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu