PR Forum 2010
Tematem przewodnim kongresu są zmiany i nowe trendy, jakie pojawiły się w PR i zintegrowanej komunikacji marketingowej. Duży nacisk położony zostanie na media społecznościowe i dyskusję o roli, jaką odgrywają.
Tematem przewodnim kongresu są zmiany i nowe trendy, jakie pojawiły się w PR i zintegrowanej komunikacji marketingowej. Duży nacisk położony zostanie na media społecznościowe i dyskusję o roli, jaką odgrywają.
Wśród prelegentów PR FORUM 2010 znaleźli się międzynarodowi eksperci i autorytety w swoich dziedzinach, między innymi: Tim Edgar – Account Director, Porter Novelli (Bruksela), Jan Hol – członek zarządu European Association of Communications Directors, Senior Vice President Corporate Communications, Océ (Holandia) oraz Jon Silk – Senior Digital Consultant, Waggener Edstrom (Londyn).
8.45 – 9.30
Rejestracja gości
Kawa powitalna
9.30 – 9.40
Powitanie i wprowadzenie
Otwarcie konferencji
Zarząd ZFPR
9.40-10.20
Top 10 najważniejszych wydarzeń w komunikacji PR na świecie
Prezentacja dziesięciu najważniejszych wydarzeń, które wstrząsnęły branżą PR na świecie w 2010 r.
Tim Edgar – Account Director, Porter Novelli (Bruksela), Director & PA Practice Leader.
10.20-11.00
Trendy w zarządzaniu komunikacją
Jakie zmiany czekają szefów komunikacji w zakresie zarządzania komunikacją marketingową w organizacjach?
Jan Hol – Senior Vice President Corporate Communications, Océ (Holandia), Member of the Board European Association of Communications Directors
11.00-11.20
Przerwa kawowa
11.20-11.50
Zintegrowana komunikacja (i PR) budująca siłę marek. Światowe trendy w polskich realiach.
Czy komunikacja marketingowa będzie w rękach PR? Czy agencje PR będą dalej agencjami PR, czy staną się agencjami komunikacyjnymi? Wykład jest odpowiedzią na to pytanie opartą na prezentacji dowodów w postaci case studies.
Magdalena Czaja – Prezes Zarządu, Agencja Reklamowa San Markos
Iwona Kubicz – Head of Strategy & Development Department
11.50-12.15
Rola PR w kreowaniu wizerunku lidera
Rozmowa przedstawiająca nowoczesne trendy w budowaniu wizerunku organizacji w oparciu o wizerunek lidera.
Wojciech Szeląg – Szef redakcji ekonomicznej, Polsat News i zaproszeni goście
12.15-12.55
Social media w komunikacji marki i sytuacjach kryzysowych
Czy marketing i PR są podporządkowane social media? Czy tradycyjny marketing ma jeszcze sens i dla kogo?
Paweł Rabiej – Współwydawca i dyrektor ds. rozwoju, Magazyn Think Tank
12.55-13.15
Przerwa kawowa
13.15-13.35
Wyniki badań „Zmiana trendów w komunikacji pod wpływem social media”
Prezentacja raportu z badań przeprowadzonych przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie ZFPR
Kuba Antoszewski – PR Manager, MillwardBrown SMG/KRC
13.35-14.10
Rola social media w PR i zintegrowanej komunikacji w nowoczesnym świecie
Jakie znaczenie mają media społecznościowe w tworzeniu komunikacji marketingowej w dynamicznie zmieniającym się świecie?
Jon Silk – Senior Digital Consultant, Waggener Edstrom (Londyn)
14.10-15.00
Lunch
London School of Public Relations
Wszystkie panele będą podzielone na dwie części:
15.00-15.45
Część pierwsza
15.45-16.00
Przerwa kawowa
16.00-16.45
Część druga
moderator: Joanna Delbar – Wiceprezes ZFPR, Prezes Telma Group Communications
trenerzy: Lidia Marcinkowska – Partner i dyrektor zarządzająca Neuron Agencja Public Relations, Adam Łaszyn – Prezes Alert Media Communications, Małgorzta Babik, Dyrektor PR Netia S.A
Jak komunikować przekazy organizacji poprzez promowanie liderów i ekspertów? Co daje firmie posiadanie grupy ekspertów medialnych? Jakie niebezpieczeństwa wiążą się ze źle sformułowaną taktyką promowania „twarzy organizacji”? Podczas panelu uczestnicy poznają ciekawe case studies i wezmą udział w praktycznych warsztatach.
moderator: Mariusz Pleban – Wiceprezes ZFPR, Prezes Multi Communications
Kryzys atakujący organizację atakuje „brand”. Spada zaufanie do marki, spada jej siła. Efektem jest strata kapitału marki, zmniejszenie wartości przedsiębiorstwa. Jak zarządzać marką w sytuacji kryzysowej, jak wyjść z opresji z najlepszym możliwym wynikiem? Moduł poświęcony będzie prezentacji trzech ciekawych case studies:
„Zimny Lech” – Paweł Kwiatkowski, Dyrektor ds. Korporacyjnych, Rzecznik Prasowy Kompania Piwowarska SA
„Legia Warszawa – zarządzanie marką w środowisku dużych wyzwań” – rozmowa z Pawłem Kosmalą, Prezesem Klubu Piłkarskiego Legia Warszawa SA
„Kryzys w internecie, a problemy w realu” – Marek Wróbel, Prezes Neuron PR
moderator: Sebastian Hejnowski – Wiceprezes ZFPR, Dyrektor zarządzający Ciszewski Public Relations
trenerzy: Katarzyna Przewuska – Dyrektor zarządzająca Euro RSCG Sensors, Jerzy Ciszewski – Prezes Ciszewski Public Relations
Jak wygląda świat social media i jakimi zasadami się rządzi? Czy każda firma powinna mieć fanpage na Facebooku? Jak zarządzać komunikacją i zaprojektować kampanię PR w mediach społecznościowych? Czy silna obecność w Internecie to wyłącznie szansa, czy też zagrożenie i potencjalny kryzys? Podczas panelu zaprezentowane zostaną przykłady case study. Uczestnicy wezmą również udział w warsztacie, podczas którego samodzielnie zaprojektują otoczenie social media dla trzech firm z różnych branż.
Data: 25 listopada 2010 roku
Miejsce: Hotel InterContinental, Warszawa
Więcej informacji na stronie www.prforum.pl.
Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!
Send this to a friend