Współpraca doświadczonego zespołu, tworzącego popularny serwis PPD.pl, który ma być zastąpiony przez premium.pl oraz lidera polskiego rynku rejestracji domen – home.pl, pozwala na śmiałe aspiracje nowego gracza.

Giełda domen premium.pl jest następcą założonego w 2009 roku serwisu PPD.pl, który do tej pory przyciągnął ponad 5 tys. klientów utrzymujących ponad 42 tys. domen. Powstanie nowej marki to efekt działań rozwojowych i modernizacyjnych, a także podjęcia współpracy z poważnym partnerem z rynku pierwotnego – home.pl.

– Współpraca z premium.pl ma na celu stworzenie nowej jakości na polskim rynku wtórnym domen. Ze strony home.pl jest to krok w kierunku rozwoju naszej oferty w tym segmencie. Obecnie rynek pierwotny i wtórny wzajemnie się uzupełniają. Dynamiczny wzrost rejestru domeny .PL pozytywnie wpływa na obroty na rynku wtórnym, który czeka dalszy rozwój. Klientom coraz częściej zależy na zdobyciu pożądanego adresu w Internecie. Dzięki premium.pl będą mieli taką możliwość – mówi Marcin Kuśmierz, dyrektor zarządzający home.pl.

Twórcy premium.pl nie ukrywają wysokich ambicji jakie mają względem serwisu. Mimo, że na rynku istnieje już kilka giełd domenowych świeża oferta może przyciągnąć wielu inwestorów oraz drobnych nabywców.

– Na razie cieszymy się z udanego startu i pracujemy nad wdrożeniem kolejnych planowanych usług. Zapewniam jednak, że nie spoczniemy na laurach i zrobimy wszystko, by w ciągu roku zdobyć koszulkę lidera na rynku wtórnym w Polsce. Dzięki współpracy z home.pl mamy nadzieję na dotarcie z ofertą domen wystawionych na giełdzie do jak najszerszego grona potencjalnych nabywców. Wierzę, że ten mechanizm łączący ofertę wysokiej jakości domen bezpośrednio z zainteresowanymi nimi podmiotami będzie funkcjonował z korzyścią dla obu stron – mówi Przemysław Bojczuk, właściciel premium.pl.


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu