Do 11 marca można zgłaszać się do trzeciej edycji jedynego w Polsce, międzynarodowego konkursu skupiającego się na obszarach performance marketingu i afiliacji.
Konkurs Performance Marketing Diamonds CEE 2021 to szansa dla polskich agencji na pokazanie działań nie tylko w kraju, ale i w całym regionie CEE. Jest organizowany przez Izbę Gospodarki Elektronicznej i w ramach niego wyłonione zostaną najlepsze działania oraz kampanie z roku 2020 w kilku kategoriach tematycznych.
Szczególnie ważna w konkursie jest międzynarodowość – jest on szansą dla polskich firm na pokazanie siebie poza granicami kraju. I na odwrót, firmy z regionu CEE, które prowadzą działania performance marketing, mogą zgłosić się do konkursu i udowodnić swoją efektywność.
Kategorie konkursowe
Zgłoszenia są przyjmowane tylko i wyłącznie w języku angielskim.
Firmy mogą zgłosić się w kategoriach:
- The most effective mobile campaign
- The most effective lead generation campaign
- The most effective social media campaign
- The most effective SEM campaign
- The most effective affiliate program
- The most effective video campaign
- The most effective use of data
- The most effective sales campaign
- The most effective use of influencer marketing in performance
- Open category
- Performance creativity in crisis
- The integrated campaign of the year
Main Categories:
- Performance or/and Affiliate agency of the year
- Performance technology of the year
Jury konkursu podczas obrad przyznaje także nagrodę Grand Prix. W 2019 roku to największe wyróżnienie odebrał Bluerank wraz z Doz.pl
Zgłoszenia
Zgłoszenia przyjmowane są do 11 marca. Udział w konkursie jest płatny, obowiązują 3 progi cenowe. Więcej informacji znajduje się na stronie: https://performancedaycee.com/pmdiamonds/
Partnerem konkursu Performance Marketing Diamonds CEE 2021 jest Apifonica. Audyt nad przebiegiem konkursu sprawuje kancelaria Sowiński i Partnerzy.
„Cieszymy się, że dołączyliśmy do grona partnerów Performance Marketing Diamonds, ważnej inicjatywy pokazania najlepszych rozwiązań, osób i firm, które w trudnym okresie 2020 roku wykazały się nowymi pomysłami, realizacjami i ideami w komunikacji z rynkiem. Działając na wielu europejskich rynkach, w specjalizacji komunikacji z klientem, jest to dla nas bardzo ważne, aby wesprzeć najlepsze działania i pokazać je na rynkach międzynarodowych. Osobiście liczę na wiele zgłoszeń i trudne decyzje przy wyłonieniu laureatów, co będzie obrazować jakość naszego rynku Performance Marketing” – komentuje Łukasz Woźnica, Business Development Director, Apifonica.
MARKETINGLINK jest patronem medialnym wydarzenia.
Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!