UNIT9 VR CHALLENGE – festiwal wirtualnej rzeczywistości.

UNIT9 VR

UNIT9 VR CHALLENGE 2015 to pierwszy w Polsce festiwal wirtualnej rzeczywistości i konkurs na najlepszy projekt. Impreza odbędzie się w weekend 12-14 czerwca 2015 w OFF Piotrkowska Street. Organizatorem imprezy jest Le Polish Bureau, polski oddział interaktywnej firmy produkcyjnej UNIT9, partnerem Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego i Wydział FTiMS Politechniki Łódzkiej. Honorowy patronat nad tym wydarzeniem objęła Prezydent Miasta Łodzi Hanna Zdanowska oraz Marszałek Województwa Łódzkiego Witold Stępień.

Założeniem konferencji jest swobodny i przyjemny klimat sprzyjający twórczym pomysłom i rozwiązaniom. Dlatego impreza, oprócz konkursu będzie bogata w warsztaty, prezentacje i panele dyskusyjne dotyczące wykorzystaniu wirtualnej rzeczywistości w różnych dziedzinach życia. Przewiduje się również kino letnie.

Wstęp na VR Challenge jest wolny, a wziąć w nim udział może zarówno każdy, kto interesuje się nowymi technologiami, jak i ten, dla którego będzie to pierwsze zetknięcie z wirtualną rzeczywistością. Wszyscy, którzy w dniach 12-14 czerwca 2015 roku zechcą uczestniczyć UNIT9 VR Challenge w OFF Piotrkowska, będą mieli niepowtarzalną okazję do kontaktu z fantastycznym światem wykreowanym w wirtualnej rzeczywistości, a także przeżycia emocji gwarantowanych przez instalacje przygotowane przez uczestników konkursu.

Skok technologiczny na przestrzeni ostatnich lat pozwala na wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości nie tylko w grach wideo, ale również w innych dziedzinach życia – pokazach, prezentacjach interaktywnych i marketingu.

Wydarzenie w przyszłości będzie odbywało się cyklicznie zbierając projekty pasjonatów wirtualnej rzeczywistości, studentów zainteresowanych technologiami, firm z branży na konkursie interaktywnych instalacji. Każdy finalista będzie miał możliwość zaprezentowania swojej pracy szerokiej publiczności.

Każda edycja UNIT9 VR CHALLENGE będzie miała temat przewodni. Tym razem jest to „Thirty seconds of Thrill”. Zadaniem projektów konkursowych jest zatem wywołanie u odbiorców emocji powodujących wzrost ciśnienia i adrenaliny. Emocje mają być silne, ale pozytywne. Środki prowadzące do celu będa czerpały z najnowszych zdobyczy technologii wirtualnej rzeczywistości, aby dostarczyć wspaniałych, niezapomnianych wrażeń odbiorcom.

Więcej informacji na stronie wydarzenia.

Źródło: informacja prasowa


Bądź na bieżąco!
Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.