Największe w Polsce targi dla wszystkich sprzedających w internecie odbędą się już 24 marca w Poznaniu. Swoje usługi i ofertę przedstawi ponad 110 firm z branży e-Commerce z Polski i Europy.

Targi eHandlu to unikalna impreza, bo tylko tutaj jednocześnie można zapoznać się z tyloma rozwiązaniami z zakresu logistyki, obsługi płatności, prawa w handlu internetowym, hostingu, e-mail marketingu oraz innych obszarów wspierających sprzedaż internetową.

Wśród Wystawców znalazły się po raz kolejny tak znane marki jak: DPD, Elavon, Komputronik, PayU, Skrill, Freshmail, FerBuy, Bold, Trusted Shops, IAI-Shop oraz wielu debiutantów, takich jak: DHL Parcel, OptiSale, Selly Shop, Spinacz.pl, FATPAK.PL, EIMAG Commerce, Mediaten, EmailLabs, bitREC, Frosmo. Poza znanymi już uczestnikom targów Wystawcami, w tej edycji pojawi się kolejnych 30  firm, które nigdy wcześniej w tej imprezie nie uczestniczyły. Organizator targów Fundacja Polak 2.0 ma świadomość tego, jak trudno jest będąc właścicielem eSklepu zapoznać się ze wszystkimi narzędziami i usługami, jakie pojawiają się na rynku. Dlatego po raz ósmy organizowana jest impreza, która gromadzi wszystkich najważniejszych graczy branży. Jak co roku, na Targach będzie okazja, by porozmawiać osobiście nie tylko z twórcami dedykowanych dla e-Sklepów aplikacji czy narzędzi, ale także praktykami z branży. Ludźmi, którzy na co dzień testują oferowane rozwiązania i mogą wyrazić autentyczne i wartościowe opinie na temat ich skuteczności.

Poza możliwością zapoznania się z ofertą wystawców, goście imprezy mają – jak zawsze podczas Targów eHandlu – okazję do wysłuchania wykładów w formie case study. 18 prezentacji zostało podzielonych na dwie ścieżki, odbywające się równocześnie w dwóch salach.

Podczas paneli prezentacji swoją wiedzą podzielą się m. in.:

–       Łukasz Duda, Netsprint

–       Sławomir Żurawski, Poczta Polska

–       Michał Flont, Nowe Kolory

–       Marek Włodarczyk, optivo

–       Jakub Cyran, GO.PL

–       Marek Broda SALESmanago

–       Florian Werner, remintrex.com

–       Piotr Stencel, Sheepla

–       Dominika Gankowska, Paczkomaty InPost

–       Piotr Guziur, Marketing Online

–       Witold Chomiczewski, Lubasz i Wspólnicy

Eksperci przedstawią zagadnienia z zakresu SEO i SEM, wytłumaczą najbardziej problematyczne zagadnienia związane z nowelizacją ustawy konsumenckiej, przedstawią najnowsze narzędzia, stworzone z myślą o automatyzacji marketingu. Właściciele i osoby zarządzające e-Sklepami będą mogli dowiedzieć się jak znane firmy z branży e-commerce radzą sobie z logistyką czy poprawą konwersji.

Gwarancją ciekawych prezentacji  jest fakt, że jest wybór tematów został oddany w ręce Internautów. Agenda powstała na podstawie listy rankingowej oddanych w sieci głosów.

Udział w Targach eHandlu i prezentacjach jest bezpłatnywystarczy wcześniej zarejestrować się na stronie www.targiehandlu.pl.Organizator zachęca, by rejestrować się jak najszybciej, ponieważ liczba miejsc podczas paneli prezentacji jest ograniczona.


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu