Nowy, przejrzysty layout, widoczne przyśpieszenie systemu, usprawnienia dotychczasowych opcji oraz pokaźna paczka nowych funkcji. Tak w wielkim skrócie można określić nowe Monitori 2.0

Nowa wersja Monitori 2.0, od dzisiaj dostępna jest dla wszystkich użytkowników. Oprócz zmian stricte wizualnych, poprawionych oraz dodanych zostało wiele praktycznych opcji. Prezentujemy aż 16 modyfikacji, które posiada debiutująca dzisiaj wersja Monitori 2.0.

Monitori 2.0 względem wersji wersji 1.0

1. Odświeżony layout

fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe

2. Zaawansowane rankingi (wypowiedzi, autorów, domen oraz hasztagów) w dowolnym projekcie

fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe

3. Listowanie wypowiedzi według typu (tekst, zdjęcie, wideo, link),

4. Filtrowanie wypowiedzi. Od teraz będzie to możliwe na podstawie zaawansowanych filtrów np. interakcji (polubienia, udostępnienia i komentarze) oraz ich wpływie czy estymowanym ekwiwalencie reklamowym. W dedykowanej im zakładce panelu narzędzia, filtrowanie wzbogacone zostało o opcje definiowania określonej liczby słów lub znaków w wypowiedzi. Dzięki temu dodatkowi, możemy ustalić np. minimalną liczbę znaków w danym wpisie, wykluczając nic niewnoszące do tematu odpowiedzi, np. “tak”, “nie”, “ok”,  itp.,

fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe

5. W pełni konfigurowalne alerty mailowe oraz mobilne  (push),

fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe

6. Kategoryzowanie projektów i przypisywanie dowolnej liczby kont do zarządzania nimi w obrębie własnej firmy,

7. Wykres godzinowy, a także dane dotyczące dni  tygodnia,

8. Estymowany ekwiwalent mediowy w social media,

9. Rozbudowane porównania projektów (również z różnymi zakresami dat),

10. Nowy silnik zbierania danych, a tym samym szybsza aktualizacja wyników,

11. Nowy, szybszy i prostszy w obsłudze Panel Klienta,

12. Dane historyczne sięgające nawet 36 miesięcy wstecz, dla każdego pakietu (dostępne od razu po utworzeniu projektu),

13. Dwa modele rozliczenia ­ za słowa kluczowe lub za projekty (bez limitu słów kluczowych),

14. Wyszukiwarka kategorii oraz projektów,

15. Nowy moduł zakładki Rankingi. Ranking wpisów, liderów opinii lub domen z możliwością sortowania wyników,

16. Nowy moduł zakładki Analiza ­ podsumowanie projektu (tematu) w liczbach i na wykresach. Dodatkowo, wkrótce zostanie jeszcze bardziej ulepszona, zyskując tym samym możliwość dowolnej konfiguracji wykresów oraz boxów.

Nowe obszary monitorowania:

Monitoring obrazu, obejmujący Facebooka, Twittera, Instagram, YouTube oraz obecnie Snapchat. Mc monitorujemy ponad 15 000 000 publicznych zdjęć lub obrazów. Monitorowane są logotypy, produkty oraz tekst na zdjęciach (Monitoring  OCR).


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu