Wyniki wyszukiwania w Google będą bardziej różnorodne
Google zaktualizowało swoje algorytmy wyszukiwania, dzięki czemu wyświetlane nam wyniki będą jeszcze bardziej różnorodne i dotrzemy do szerszego spectrum informacji.
Google zaktualizowało swoje algorytmy wyszukiwania, dzięki czemu wyświetlane nam wyniki będą jeszcze bardziej różnorodne i dotrzemy do szerszego spectrum informacji.
Firma z Mountain View stara się jak najlepiej odpowiadać na potrzeby swoich użytkowników. Jedną z nich, którą zgłaszali użytkownicy, jest pokazywanie rozmaitych wyników wyszukiwania. Korzystający z przeglądarki Google zobaczą teraz zazwyczaj maksymalnie dwa odnośniki do jednej strony w najlepszych wyszukiwaniach.
Systemy decydujące o tym, jakie wyniki zostaną nam wyświetlone zadbają teraz o różnorodność źródeł. W konkretnych przypadkach, gdy systemy zdecydują, że jest to szczególnie istotne dla wyszukiwanej frazy liczba linków z jednej strony może być większa. W innych przypadkach będzie ona ograniczana, aby użytkownicy mogli pozyskiwać informacje z różnorodnych źródeł i stron.
This site diversity change means that you usually won’t see more than two listings from the same site in our top results. However, we may still show more than two in cases where our systems determine it’s especially relevant to do so for a particular search….
— Google SearchLiaison (@searchliaison) 6 czerwca 2019
Takie ograniczenie może być użyteczne dla korzystających z wyszukiwarki, szczególnie, że subdomeny i podwyniki będą traktowane jako część domeny głównej. Nie wiadomo jednak, kiedy zmiana zostanie wdrożona u wszystkich użytkowników.
Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!
Send this to a friend