Twitter, podobnie jak inne kanały społecznościowe, to machina napędzająca biznes i marketing. Warto więc znać narzędzia, dzięki którym cały ten proces można usprawnić i, co najważniejsze, uczynić go efektywnym.

Przedstawiamy Wam 7 narzędzi, dzięki którym wszystko to będzie możliwe, a Wy zaoszczędzicie nie tylko czas, ale i pieniądze.

1. TweetDeck

Bardzo dobre narzędzie dla zapracowanych i nie tylko. TweetDeck pozwala użytkownikom zaoszczędzić ich czas i zwiększyć efektywność działań, gdyż organizuje nie tylko dotychczasowe posty i aktywność, ale i umożliwia zaplanowanie kolejnych tweetów.

https://tweetdeck.twitter.com/
https://tweetdeck.twitter.com/

2. Hashtags.org

O tym narzędziu pisaliśmy już przy okazji omówienia hastagowego savoir-vivru, a także w tekście dotyczącym efektywnych działań na Instagramie. Powiemy o nim również w tym zestawieniu, bo nie sposób zapomnieć o hashtags.org. Aktualne trendy i wskaźniki popularności konkretnych hashtagów to wiedza, którą powinniśmy posiadać i bez której dziś trudno się obejść, prowadząc konto firmy, produktu lub usługi w mediach społecznościowych. A hashtags.org naprawdę ułatwia całą sprawę.

https://www.hashtags.org/
https://www.hashtags.org/

3. TweetVolume

Podobne narzędzie do poprzedniego, które również umożliwia wyszukanie najpopularniejszych hashtagów, ale również fraz czy pojedynczych słów, których najczęściej używano w kontekście marki. Użytkownicy mogą skorzystać ze statystyk w skali dobowej, miesięcznej czy rocznej, dzięki czemu wprowadzając na rynek dany produkt lub usługę, bez zbędnych komplikacji, można zobaczyć jaka popularność towarzyszyła podobnym dobrom, a nawet porównać statystyki kilku firm.

http://tweetvolume.com/beta/
http://tweetvolume.com/beta/

4. TweetStats

Dzięki temu narzędziu, wszystkie potrzebne statystyki będziecie mieli w jednym miejscu. Wystarczy wpisać nazwę użytkownika i ujrzycie dane dziennie, miesięczne, okresowe, a nawet godzinne. Co ciekawe, TweetStats nie wymaga wpisania swojego hasła, więc jeśli jesteście ciekawi jak wyglądają statystyki konkurencji, bez żadnych problemów możecie je sprawdzić.

http://tweetstats.com/
http://tweetstats.com/

5. TwitBizCard

To narzędzie to nic innego jak możliwość stworzenia własnej digitalnej wizytówki. Dzięki TwitBizCard użytkownik może wprowadzić szczegóły z innych kont społecznościowych, jak np. z LinkedIn, czy Google+, a także swoje dane kontaktowe. Ponadto, TwitBizCard umożliwia dodanie linku do swojej witryny oraz krótki opis firmy.

http://twtbizcard.com/
http://twtbizcard.com/

6. Followerwonk

Dzięki temu narzędziu, jesteście w stanie przeanalizować, którzy użytkownicy będą zainteresowani Waszym produktem lub usługą. Wystarczy wpisać kluczowe słowa, które Was interesują, a Waszym oczom ukaże się lista z konkretnymi użytkownikami w całej sieci, którym prawdopodobnie przypadnie do gustu Wasza oferta. Możecie również sprawdzić statystyki dotyczące nowych followersów, a także porównać tych, którzy śledzą firmy konkurujące z Wami i znaleźć tych, którzy dotrą również i do Was.

https://followerwonk.com/
https://followerwonk.com/

7. Tweriod

Narzędzie analizujące jaki czas jest najlepszy dla użytkownika na udostępnienie tweeta, ale i nie tylko. Tweriod oprócz analizy naszego konta, robi to również z kontami naszych followersów i ich aktywnością, co w efekcie przekłada się na ułożenie niemal idealnego rozplanowania poszczególnych tweetów. Dzięki temu dotarcie do jak największego grona użytkowników staje się o wiele prostsze.

http://www.tweriod.com/
http://www.tweriod.com/

Każdy z nas w bardzo prosty i – równie często – darmowy sposób może mieć wpływ na efektywność, m.in. dzięki wyżej wskazanym narzędziom. Skutkiem tego może stać się nie tylko dotarcie do szerszej grupy odbiorców, ale i osiągnięcie lepszych wyników w marketingu społecznościowym. Czy nie o to właśnie nam chodzi?


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu