Marketing bez tajemnic? Już za miesiąc V edycja Mail My Day
W jaki sposób zwiększyć konwersję e-mail marketingu? Jak zbudować trwałe więzi z klientami? Co zrobić, by uniknąć kryzysów spodowodowanych feralnymi e-meilami? Dowiemy się już za miesiąc.
W jaki sposób zwiększyć konwersję e-mail marketingu? Jak zbudować trwałe więzi z klientami? Co zrobić, by uniknąć kryzysów spodowodowanych feralnymi e-meilami? Dowiemy się już za miesiąc.
W jaki sposób zwiększyć konwersję e-mail marketingu? Jak zbudować trwałe więzi z klientami? Co zrobić, by uniknąć kryzysów spodowodowanych feralnymi e-meilami? Dowiemy się już za miesiąc.
22 i 23 marca w Warszawie odbędzie się V już edycja Mail My Day. Jest to jedno z największych wydarzeń e-marketingowych, na którym eksperci i praktycy z dziedziny marketingu internetowego podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Oprócz prelekcji, organizatorzy przygotowali warsztaty, podczas których będzie można przekuć zdobytą wiedzę na praktyczne umiejętności, przydatne w pracy marketera.
Konferencja Mail My Day to okazja, aby spotkać się z ekspertami od e-marketingu, wśród nich: Paweł Tkaczyk, Maciej Lewiński, Paweł Sala, Barbara Stawarz czy Monika Czaplicka. Oprócz polskich specjalistów z dziedziny e-marketingu, organizatorzy zaprosili również zagranicznych ekspertów: na scenie pojawią się Jordie van Rijna (Email Monday), Guy Hanson (Return Path) oraz Kath Pay (Holistic Email Marketing).
Konferencja trwa dwa dni i podzielona jest na dwie główne części. Pierwszego dnia, podczas prelekcji, uczestnicy zdobędą wiedzę teoretyczną. Z kolei drugiego – w 100% praktyczną. Będzie więc można posłuchać ciekawych wystąpień, m.in. o tym, jak naprawić kryzysy w social media po wysłaniu feralnego maila, czy w jaki sposób Google Analytics widzi email marketing. Będzie też trochę o C-Matrix, czy o walucie w email marketingu, za którą odbiorca gotowy jest sprzedać… nawet swoją duszę! Z kolei osobom zainteresowanym wykorzystaniem email marketingu w B2B, Paweł Sala udzieli kilku praktycznych porad.
Drugi dzień poświęcony będzie w całości praktycznym warsztatom, dzięki którym zdobyta dzień wcześniej wiedza zostanie wzbogacona o twarde umiejętności. Specjaliści FreshMaila pokażą, na czym polega email marketing oraz jak przygotować strategię, aby wysyłka kampanii była skuteczna. Uczestnicy dowiedzą się również, jak efektywnie segmentować i personalizować wysyłki mailingów oraz odkryją tajemnice lead generation i lead nurturing.
Nadarzy się też okazja, aby zdobyć praktyczną wiedzę na temat Google Analytics oraz tego, jak wysyłać mailingi zgodnie z prawem. Głodni wiedzy będą mogli odbyć 15 ekspresowych, content marketingowych lekcji komunikacji z klientem.
Według organizatorki – Anny Łowczowskiej – nie ma lepszego sposobu na poznanie tajników skutecznego e-marketingu, jak osobiste doświadczenia i wiedza, którymi specjaliści tak chętnie się dzielą:
„Mail My Day to świetna okazja do poznania najnowszych trendów w online marketingu, zdobycia wiedzy o skutecznej promocji czy porozmawiania z ekspertem, który skieruje wasze działania na odpowiednie tory”.
Mail My Day – jak przekonują organizatorzy – to też odpowiednie miejsce dla wszystkich, którzy chcą zdobyć nowe kontakty lub zacieśnić relacje biznesowe.
Jeśli chcecie poszerzyć swoją wiedzę z e-marketingu, spotkać ekspertów z branży i nauczyć się, jak efektywnie tworzyć kampanie – zapiszcie się na Mail My Day!
A jeśli jesteście ciekawi, jak wyglądała poprzednia, IV edycja Mail My Day, zobaczcie obszerną relację na blogu FreshMaila wraz z video.
Więcej szczegółów wydarzenia: mailmyday.pl
Portal MarketingLink jest patronem medialnym wydarzenia.
Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!
Send this to a friend