Reklama Potwierdzona ma połączyć w sobie skuteczność, brak inwazyjności oraz precyzyjne targetowanie. Stosowana jest w specjalnie do tego celu zaprojektowanym serwisie internetowym AdBreaker, który instalowany jest na witrynach partnerskich.
– AdBreaker łączy emocjonalnie odbiorcę z przekazem oraz świadomie angażuje go w prezentowanie treści. Jest przy tym całkowicie przyjazny użytkownikowi – przekaz reklamowy dociera tu za zgodą internautów, odpowiadając jednocześnie ich zainteresowaniom – tłumaczy Filip Szewczyk, przedstawiciel firmy ProcomAd, jeden z pomysłodawców projektu AdBreaker.
Specyfikę serwisu buduje przede wszystkim fakt, że jest on instalowany na wszystkich współpracujących z siecią ProcomAd stronach internetowych. Internauta może z niego skorzystać w wielu miejscach w sieci, gdziekolwiek znajdzie widget uruchamiający serwis. Nie musi nawet przechodzić na stronę serwisu AdBreaker – ten otwiera się nad stroną, na której umieszczono widget.
Serwis AdBreaker zainstalowano na ponad dwudziestu serwisach partnerskich. Za jego pośrednictwem internauci biorą udział w konkursach – w zamian za obejrzenie spotów reklamowych mają możliwość wygrać nagrody. Za oglądanie reklam zbierają również punkty, które wykorzystują w grze o najcenniejsze z nich.