Reklama Google na ulicach? Tak, to możliwe! Dzięki platformie DoubleClick Digital Marketing, która w rewolucyjny sposób zmienia nasze życie codzienne.

DDM, to platforma, która najprawdopodobniej już wkrótce wywoła niemałe zamieszanie wśród marketingowców, ale również odbiorców ich strategii marketingowych, czyli nas. Pierwsze testy systemu DoubleClick, polegającego na wyświetlaniu się zaawansowanych algorytmów Google na specjalnych billboardach, firma ma już za sobą.

Okazuje się, że Google wpadł na pomysł reklam, których wyświetlanie dopasowane będzie do warunków atmosferycznych, wyników sportowych lokalnych czy krajowych drużyn, a także informacji turystycznych oraz sytuacji panującej w danej dzielnicy. Brzmi niesamowicie, prawda?

Inteligentna ulica

Możliwości systemu DoubleClick, jak się można domyślać, są naprawdę ogromne. Sytuacji, w których dostosować można swoje produkty lub usługi do panujących warunków atmosferycznych lub aktualnej pory dnia, roku czy wielkiego wydarzenia w danym mieście, jest MNÓSTWO. Daje to nieskończoną ilość możliwości reklamowych i nowych strategii komunikacyjnych marek. A wszystko dopasowywać będzie algorytm Google, który idealnie dobierze reklamę do danej chwili.

Cel

Synergia działań kampanii reklamowych online. Taki właśnie jest cel platformy, która pozwoli nie tylko puścić wodze wyobraźni podczas tworzenia strategii, ale także da szansę na zarządzanie kampanią raportowanie czy precyzyjne targetowanie z jednego miejsca. Co jednak najważniejsze, to fakt, że reklama DoubleClick na dobre rozmyje granice pomiędzy światem wirtualnym a rzeczywistym i będzie rewolucyjnym rozwiązaniem, idealnie wpisującym się w rozwój technologiczny. Możemy być pewni tego, że lada chwila na naszych ulicach zawisną interaktywne billboardy, a DoubleClick stanie się jednym z najważniejszych ogniw  w świecie marketingu.

 


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu