Świetny samochód, innowacyjna technologia i duże pieniądze. Porsche zachwyca nas nie tylko swoim wyglądem, technologią ale i nowatorskim sposobem reklamowania swoich produktów, a robi to za pomocą technologii hologramu.

Firma Porsche pochwaliła się innowacyjną reklamą. Reklamą, która polega na wyświetleniu filmu w wersji trójwymiarowej, a to wszystko za sprawą specjalnie przygotowanego nagrania oraz dołączonego do gazety plastikowego pryzmatu. Firma wyprodukowała ich 150 tysięcy, w tym 100 tysięcy szklanych, które roześle do wybranych klientów. Plastikowe pryzmaty, z kolei zostały dołączone do magazynu “Fast Company” i będą dostępne dla jego prenumeratorów.

https://youtu.be/7lR3x6i6nSg

  1. Złóż plastikowy pryzmat
  2. Najlepiej na telefonie lub tablecie wejdź na stronę internetową i włącz nagranie
  3. Połóż pryzmat na ekranie telefonu/tabletu i wyłącz światło

Stworzenie reklamy nie było proste gdyż tradycyjne wideo nie zadziałałoby w połączeniu z pryzmatem. Wiązało się to ze stworzeniem specjalnego filmu oraz jak zdradził jeden z twórców reklamy, niezliczoną ilością podjętych prób, które zakończyły się niepowodzeniem. Projektanci dużo czasu poświęcili testom, sprawdzającym optymalny rozmiar pryzmatu oraz odpowiedni kąty nachylenia. Wszystko po to aby uzyskać jak najlepszą jakość wyświetlonego obrazu.

Podstawowym celem marki jest inspirowanie innych. Z tego samego powodu powstała innowacyjna reklama oparta na hologramie – na prośbę portalu Adweek komentarza udzielił Marshall Ross, dyrektor kreatywny.

Niewątpliwie jest to nowy sposób reklamowania produktów, który będzie cieszyć się dużym zainteresowaniem wśród jej odbiorców, ponadto pozwała marce opowiedzieć jej obszerną historię i świetnie zaprezentować produkt.

 


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu