12 listopada na całym świecie obchodzony jest Światowy Dzień Użyteczności. Z tej okazji, pod koniec listopada w Krakowie odbędzie się konferencja #WUDKRK poświęcona właśnie User Experience, a całemu wydarzeniu patronuje Marketing Link.

Tematem tegorocznej konferencji są szeroko rozumiane innowacje. Takie też było podejście organizatorów do 4-tej edycji WUDKRK. Po raz pierwszy impreza potrwa 2 dni i odbędzie się w 3 różnych miejscach.

“Zaczynamy w piątek, 27 listopada o godzinie 18:00 w siedzibie Sabre Polska, wystartuje Fast Prototyping Contest”– tłumaczy Kuba Kulesza, jeden z organizatorów. Zgłoszone zespoły będą musiały rozwiązać problemy projektowe związane z branżą turystyczną. Zwycięzcy otrzymają nagrody w postaci innowacyjnych gadżetów.

Następnego dnia, 28 listopada, w Muzeum Galicja odbędzie się konferencja. W programie znalazło się 10 prezentacji oraz 2 warsztaty. Między innymi będzie można spotkać projektantów, badaczy oraz twórców nowych technologii i posłuchać o ich podejściu do projektowania User Experience.

“W tym roku naszym celem było zaproszenie prelegentów, reprezentujących różne perspektywy projektowania produktu.” – tłumaczy Kulesza. Wśród tematów pojawi się między innymi wirtualna rzeczywistość, Internet of Things, sektor publiczny oraz społeczne innowacje. Kompletny line-up dostępny będzie w pierwszym tygodniu listopada na stronie internetowej http://wudkrakow.pl. Sama konferencja zakończy się imprezą na wodzie. Uczestników i prelegentów gościć będzie Barka zacumowana w okolicach kładki Bernatka.

Aby wziąć udział w imprezie wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny, który dostępny będzie w pierwszym tygodniu listopada na stronie internetowej wydarzenia (http://wudkrakow.pl). Spośród wszystkich zgłoszeń organizatorzy wybiorą 250 osób, które otrzymają darmowe bilety na konferencję.


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu