Jak wdrożyć strategie w samorządach?

fot. © Rawpixel - bank zdjęć Fotolia.com

fot. © Rawpixel - bank zdjęć Fotolia.com

Piąta edycja Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach, której patronuje serwis MarketingLink, które odbędzie się już niedługo, ma na celu pokazać jak tworzyć i wdrażać strategie.

Od 26 do 27 listopada w Rzeszowie odbywać się będzie Kongres, skierowany w tym roku głównie do samorządowców, ale i praktyków biznesu, a jego główną ideą będzie tworzenie oraz wdrażanie strategii.

Wśród prelegentów Kongresu znaleźli się:  Andrzej Szoszkiewicz – Smartlink, Dariusz Nowak – Centrum Naukowo-Technologiczne Systemów Bezzałogowych sp. z o.o., Krzysztof Suszek – Agencja Komunikacji Marketingowej „PABLER” Sp. z o.o., Piotr Lutek – SYNERGIA, Jacek Dębczyński – ResPublic, dr Hubert Kawalec – Wyższa Szkoła Prawa i Administracji Rzeszów, Bohdan Pawłowicz – Pawłowicz Business Solutions, dr Grzegorz Hajduk – One Voice Marketing Communications, Szymon Sikorski – PUBLICON Agencja PR, Michał Tabisz i Krzysztof Zajączkowski – Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Marzena Furtak-Żebracka – Urząd Miasta Rzeszów, Marek Skała – MEGALIT Instytut Szkoleń oraz Arkadiusz Michno – Ideo sp.z o.o

dr Dariusz Tworzydło, prezes zarządu Exacto sp. z o.o i jednocześnie organizator Kongresu wie, że w samorządach drzemie ogromny potencjał:  „Początkowo w marketing inwestowały wyłącznie największe polskie miasta. Bezmyślnie zakładano, że aby skutecznie promować miejsce, potrzebne są miliony. Dziś skuteczne działania marketingowe wdrażane są również przez małe miasta i miasteczka.” 

Chętni mogą się rejestrować na wydarzenie do 20 listopada, a z powodu ograniczonej liczby miejsc, o uczestnictwie decydować będzie kolejność zgłoszenia. Więcej informacji na stronie www.podkarpackie.org.pl


Bądź na bieżąco!
Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.