Tegoroczna edycja konkursu przyciągnęła ponad 100 ochotników do zmierzenia się w konkursie na najlepsze sklepy w kategorii z zakresu brandingu i sprzedaży. Przygotowano również nowe kategorie: mobile i sprzedaż kanałowa, a całemu wydarzeniu patronuje MarketingLink.

Nagrody zostaną przyznane przez e-konsumentów oraz ocenione przez jury, w skład którego wchodzą eksperci ze swoich dziedzin, tacy jak:

  • Justyna Skorupska, eBusiness Consulting Sp. z o.o.
  • Borys Skraba, Bold Brand Commerce Sp. z o.o.
  • Krzysztof Jagliński, Nazwa.pl
  • Łukasz Szymula, Tradedoubler
  • Łucja Gdala, Codemedia
  • Tomasz Plata, Autenti
  • Magdalena Górak, Profeina
  • Katarzyna Czuchaj – Łagód, Mobile Institute
  • Paweł Sala, Freshmail
  • Witold Chomiczewski, Lubasz i Wspólnicy – Kancelaria Radców Prawnych
  • Grzegorz Mazurek, Akademia Leona Koźmińskiego
  • Roman Baluta, Orba
  • Piotr Lewaciuk, InPost Paczkomaty
  • Małgorzata Ciszecka, Visa Europe
  • Piotr Kurczewski, DialCom 24
  • Marek Cynowski, Poczta Polska S.A.
  • Kornel Dulęba, Semahead
  • Patrycja Staniszewska, Izba Gospodarki Elektronicznej
  • Kamil Wiszowaty, Value Media
  • Marcin Ledworowski, BIK S.A.
  • Piotr Szymczak, Spinacz.pl

Jury, w skład którego wejdą e-konsumenci, zagłosują w kategorii “Najlepsza obsługa klienta” i wybiorą ten sklep, który ich zdaniem ma nie tylko dobrą stronę, ale wysoki poziom obsługi klienta. Konsumenci mogą oddawać głosy na ulubiony sklep od 23 września do 15 października 2015 r. za pomocą aplikacji dostępnych na stronach sklepów, a każdy głosujący może oddać jeden głos na uczestnika.

Uroczysta gala, która odbędzie się 18 listopada, będzie zwieńczeniem konkursu i dniem, w którym zostaną ogłoszeni zwycięzcy e-Commerce Polska awards 2015.

 


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu