W pierwszej fazie konkursu, która rozpoczęła się po premierze serialu, w poniedziałek 29 listopada, zadaniem uczestników zabawy jest wpisanie grzechu wybranej bohaterki serialu po emisji każdego kolejnego odcinka. Raz w tygodniu, przez miesiąc, autorki najciekawszych opisów grzechów gotowych na wszystko zostaną nagrodzone, m.in. bransoletkami Pandora, voucherami do perfumerii oraz gadżetami FOX Life.

W drugim etapie internautki będą musiały udowodnić, że same są gotowe na wszystko. Ich zadaniem będzie wybranie jednej z bohaterek serialu, której chcą powierzyć swój grzech, a następnie opisanie tego grzechu i opublikowanie wśród znajomych. Każdy grzech trafi anonimowo lub nie (opcja do wyboru) do galerii grzechów, gdzie będzie widoczny dla wszystkich użytkowników. Autorzy najciekawszych grzechów również będą mieli szanse na zdobycie atrakcyjnych nagród.

Aplikacja „Gotowych na wszystko” będzie aktywna od 29 listopada przez 23 tygodnie, natomiast każdy z etapów konkursu będzie trwał przez 4 tygodnie. Celem działań jest zwiększenie oglądalności 7 serii serialu. Grupą docelową promocji są kobiety w wieku 25-39 lat, mieszkanki dużych i średnich miast.


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu