“Hackart” to ogólnopolski konkurs organizowany przez platformę ChallengeRocket.com (www.challengerocket.com) we współpracy z warszawskimi instytucjami kultury: Teatrem Syrena, Narodową Galerią Sztuki – Zachęta, Muzeum Warszawy oraz orkiestrą Sinfonia Varsovia.  Myślą przewodnią konkursu, któremu patronował MarketingLink, było zastosowanie nowych technologii w promocji kultury i sztuki.

Jury przyznało nagrody pięciu aplikacjom spośród 26 nadesłanych projektów.

1 miejsce i nagroda w wysokości 10.000 zł powędrowała do Krzysztofa Łobczowskiego, autora aplikacji  Art Ambassador umożliwiającej teatrom zarządzanie siecią wolontariuszy. Link do aplikacji Art Ambasador.

Pełne wyniki zostały ogłoszenie na stronie Zwycięzcy.

Krótka prezentacja podsumowująca wydarzenie HackArt.

“HackArt” był pierwszym tego typu konkursem w Polsce, który dał możliwość młodym programistom pokazania szerszej publiczności swojego talentu i wygrania atrakcyjnych nagród. Jednocześnie pozwolił on instytucjom kultury na odkrycie zdolnych twórców oraz pozyskanie ciekawych koncepcji dla swoich organizacji. Obecnie trwają rozmowy nad nawiązaniem współpracy z instytucjami kultury oraz potencjalnymi inwestorami, w celu realizacji wybranych projektów.
ChallengeRocket.com zadeklarował już chęć realizacji kolejnej edycji Hackartu oraz organizację nowych konkursów programistycznych w najbliższym czasie.

Wydarzeniu patronowała redakcja MarketingLink.


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu