Jak osiągnąć synergię w sprzedaży czyli konferencja Omnichannel Commerce
Omnikanałowość daje niezwykłą przewagą w walce o konsumentów, dlatego tak ważne jest, aby firmy wiedziały jak osiągnąć porozumienie pomiędzy poszczególnymi kanałami.
Omnikanałowość daje niezwykłą przewagą w walce o konsumentów, dlatego tak ważne jest, aby firmy wiedziały jak osiągnąć porozumienie pomiędzy poszczególnymi kanałami.
Omnikanałowość daje niezwykłą przewagą w walce o konsumentów, dlatego tak ważne jest, aby firmy wiedziały jak osiągnąć porozumienie pomiędzy poszczególnymi kanałami.
Podczas konferencji Omnichannel Commerce, na którą zaproszeni są ci, którzy w firmach odpowiadają za rozwój biznesu, sprzedaż, marketing i relacje z klientem, a także, którzy rozumieją, że wielokanałowość to już za mało i doceniają siłę oddziaływania wszechkanałowości.
Podczas spotkania, zgromadzeni na nim goście dowiedzą się m.in.:
Wśród prelegentów pojawią się m.in.:
Wydarzeniu, które odbędzie się 26 listopada w Warszawie, w Hotelu Polonia Palace, patronuje Marketing Link.
Więcej informacji na stronie internetowej wydarzenia tutaj.
Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!
Send this to a friend