Zwiększa się rola internetowych narzędzi analitycznych w codziennej pracy marketerów i osób odpowiedzialnych za komunikację. Specjaliści nie tylko muszą ciągle poznawać coraz to nowsze rozwiązania w tej dziedzinie, ale i łączyć ich wyniki z tradycyjnymi danymi. Jak sobie z tym radzą Polacy?

Według prognoz Gartnera, amerykańskiej firmy konsultingowej, już wkrótce dyrektorzy marketingu globalnych korporacji będą spędzać więcej czasu z technologią niż dyrektorzy pionów IT. W Polsce ten okres niewątpliwie się wydłuży, ale już teraz możemy obserwować rozwój tego trendu. Świadczy o tym coraz większa liczba ogłoszeń o pracę w działach marketingu czy komunikacji, w których wymagana jest znajomość m.in. aplikacji do zarządzanie reklamą internetową, analityki internetowej i społecznościowej czy monitoringu mediów (digital marketing tools).

Agencja badawcza IRCenter wraz z wiodącymi dostawcami internetowych narzędzi analitycznych w Polsce postanowiła zrealizować projekt badawczy, którego celem jest poznanie profilu obecnych użytkowników tych rozwiązań (digital marketing tools) oraz ich opinii na temat faktycznego wpływu tych narządzi na efektywność ich pracy.

Jeśli korzystasz z narzędzi do monitoringu i analityki internetu i innych mediów, zarządzania reklamą, systemów do zarządzania ruchem na stronach internetowych i marketing automation i/lub łączenia i analizy danych i chciałbyś w pełni poznać ten rynek, wypełnij krótką ankietę o tym, jak one pomagają w Twojej codziennej pracy, a bezpłatnie otrzymasz pogłębiony raport z badania IRCenter.

Aby wypełnić ankietę należy udać się pod adres http://ircenter.com/marketing-technologies/.

Projekt wspierają: SoTrender, CatNapoleon, SentiOne, Monitori, Press-Service, Instytut Monitorowania Mediów, NewsPoint, Radian6, Tableau.

Patronem medialnym projektu jest MarketingLink.


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu