Artykuł znajduje się poniżej reklamy

Na przestrzeni ostatnich lat tworzenie świątecznych reklam stało się prawdziwą sztuką i wyścigiem nie tylko pomysłów, ale i technologii. Jakie formaty warto wykorzystać, by wygrać w marketingowej rywalizacji?

Dziś dobry pomysł to już za mało. Aby wyróżnić się w tłumie marketingowych komunikatów, których w okresie bożonarodzeniowym jest szczególnie dużo, potrzeba czegoś więcej. Wykonanie, format i zastosowane rozwiązania technologiczne są czynnikami, które decydują o sukcesie. Jak więc stworzyć świąteczną reklamę, która zadziała?

Video

Już nie wyobrażamy sobie grudnia bez ciepłych, sympatycznych reklam video. Dla wielu z nas stały się już częścią popkultury, a nowych kreacji wyczekujemy niemal jak kolejnych odcinków ulubionego serialu. Co zrobić, by stanąć w szranki z Allegro, lotniskiem Heathrow czy siecią John Lewis?

Przepis teoretycznie jest prosty. Wzruszająca, radosna historia z drobnym elementem zaskoczenia zdaje się łączyć wszystkie głośne w ostatnich latach reklamowe kreacje. Pamiętaj, że Boże Narodzenie to czas, gdy ludzie bardziej, niż głową, myślą sercem, więc uderz w czułe struny. Nie bój się salw śmiechu ani łez wzruszenia – to najlepsze reakcje, jakie można sobie wymarzyć. Oto kilka dobrych przykładów:

Aby odblokować artykuł podaj swój adres email

Masz jeszcze do przeczytania 60% artykułu…

Artykuł w pełnej wersji dostępny jest za darmo dla naszych stałych czytelników. Aby go przeczytać, musisz się zalogować za pomocą maila, na którego otrzymujesz od nas newsletter lub zapisać się do listy subskrypcyjnej.
Wpisz poniżej adres e-mail, na który otrzymujesz od nas newsletter i odblokuj artykuł.

Jeżeli nie jesteś subskrybentem naszego newslettera, nic straconego!
Wystarczy się zapisać i otrzymasz bezpłatny dostęp do artykułów.


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu