Przed nami kolejna edycja “Poranków z email marketingiem”, czyli spotkań z ekspertami, które mają za zadanie nie tylko rozwijać wiedzę marketerów, lecz również inspirować ich do tworzenia zarazem kreatywnych jak i efektywnych strategii oraz działań marketingowych.

Najnowsza edycja to spojrzenie na email marketing z trzech punktów widzenia. Filip Kłodawski opowie o procesach w email marketingu, czyli jak zaplanować kampanię szybko i skutecznie. Artur Dąbrowski przedstawi 10 sprawdzonych sposobów na zwiększenie efektywności działań email marketingowych na rynku B2C. Sprawdzone rozwiązania na wykorzystanie potęgi email marketingu na rynku B2B przybliży uczestnikom Paweł Sala.

W tym roku, jak informują organizatorzy, “Poranki…” zmieniają nieco swoją formułę. Obywać się będą one w dwóch turach.

W pierwszej organizatorzy odwiedzą miasta takie jak:

  • Kraków – 03.03
  • Wrocław – 04.03
  • Katowice – 05.03

Natomiast w drugiej turze ekipa FreshMaila dotrze do:

  • Warszawy – 18.03
  • Poznania – 19.03
  • Łodzi – 20.03

Każdy cykl poprzedzony będzie szkoleniem “FreshMail na dzień dobry”, które odbędzie się w Krakowie 02.03 i w Warszawie 17.03. Szkolenie to ma za zadanie dostarczyć marketerom podstawową wiedzę z zakresu email marketingu dotyczącą między innymi budowania bazy odbiorców czy tworzenia pierwszego newslettera, przy pomocy funkcjonalności systemu FreshMail. Dzięki szkoleniu Uczestnikowi, który dopiero zaczyna przygodę z email marketingiem łatwiej będzie zrozumieć zagadnienia poruszane już na samych Porankach.

Szczegóły na stronie www.freshmail.pl/szkolenia. Patronem medialnym wydarzenia jest MarketingLink.


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu