Na polskim rynku startuje nowe narzędzie do e-mail marketingu: e-mail Bidding. Prawdziwy „Adwords” e- mailingu, który opiera się na ofertach „real time” i proponuje zautomatyzowany interfejs dający dostęp do kluczowych na rynku polskim baz danych.

E-mail Bidding ułatwia tworzenie i zarządzanie kampaniami e- mailingowymi, z możliwością śledzenia w czasie rzeczywistym efektywności każdej kampanii i jej optymalizacji. To nowa jakość e-mailingu, która pozwala optymalizować koszty i skuteczniej docierać do grupy docelowej.

Nowy trend w e-marketingu

Klasyczne reklamy przestają działać. Marketerzy muszą dynamicznie dostosowywać się do coraz bardziej świadomych odbiorców, którzy każdego dnia bombardowani są dziesiątkami komunikatów reklamowych. Muszą być obyci z nowymi technologiami, które pozwalają skuteczniej dotrzeć z przekazem do grupy docelowej. Dotychczas największym problemem e-mail marketingu było dotarcie do właściwego użytkownika o właściwym czasie, z właściwym przekazem reklamowym. E-mail marketing do nowej bazy to stawianie wszystkiego na jedną kartę. Jeśli tytuł maila, kreacja, treść czy oferta nie trafią do właściwego odbiorcy, to nie mamy szansy na dynamiczne dostosowanie kampanii w trakcie jej trwania, a pieniądze przeznaczone na kampanię e-mailingową przepadają.

– Dzięki Email Biddingowi tworzymy na nowo krajobraz e-mail marketingu – deklaruje Michał Sołtys, Head of Central Eastern Europe w Kwanko, międzynarodowej grupy specjalizującej się w prowadzeniu kampanii online marketingowych. – W ciągu dwóch lat RTB zrewolucjonizowała reklamę display i podobnie będzie w przypadku e- mailingu. RTB e-mailing szybko stanie się niezbędnym narzędziem, a my jesteśmy dzisiaj światowym prekursorem w tej dziedzinie!

E-mail bidding – jak to działa?

Dotychczas, realizacja kampanii e-mailingowej była procesem bardzo skomplikowanym: od pozyskania baz o właściwym profilu, poprzez negocjacje stawek, kończąc na pomiarze efektywności kampanii. Tymczasem Email Bidding buduje wzajemne relacje między reklamodawcami, którzy chcą promować swoje oferty za pośrednictwem e-mailngu a dostawcami baz danych, którzy chcą je monetyzować w najbardziej efektywny sposób. Jedynie w pełni zautomatyzowana platforma Email Bidding, umożliwia stworzenie kampanii za pomocą 4 kliknięć: precyzyjny cel, wybór oferty, testy A/B, precyzyjne targetowanie i optymalna dostarczalność.

Big data

Łącząc miliony deduplikowanych adresów pochodzących z największych na rynku baz danych, platforma umożliwia zdefiniowanie zaawansowanego targetu dzięki kryteriom takim, jak płeć, wiek, zainteresowania, lokalizacja geograficzna. Inteligentny algorytm platformy testuje wiadomość na reprezentacyjnej grupie, a następnie rozpoczyna wysyłkę w kierunku najbardziej reaktywnych na daną ofertę adresów.

Email Bidding pozwala więc kontrolować częstotliwość wysyłania reklam, co zapobiega przesyceniu baz danych i w ten sposób zwiększa się efektywność baz i skuteczność kampanii reklamowych.

Kontrola kosztów i bezpieczeństwo

Zasadą Email Biddingu jest licytacja stawek w modelu CPM i CPC. W przypadku każdej kampanii reklamowej, reklamodawca otrzymuje optymalną stawkę pozwalającą na dotarcie do najlepiej dopasowanej grupy docelowej.
Celem Email Biddingu jest zapewnienie reklamodawcom i agencjom zoptymalizowanego ROI i umożliwienie właścicielom baz osiągnięcia jak największych zysków.

W czasie trwania kampanii reklamodawcy mają dostęp do szczegółowych statystyk. Monitorowanie w czasie rzeczywistym umożliwia im szybką optymizację kampanii.

To narzędzie pozwala samemu reklamodawcy zarządzać kampanią na wszystkich jej etapach: od wyboru targetu do realizacji celów. Ma on również większy wpływ na wizerunek swojej marki i pełną kontrolę wysyłanych wiadomości.

Anonimowe szyfrowanie poufnych danych zapewnia optymalne bezpieczeństwo kampanii i chroni wszystkie zaangażowane strony, zwłaszcza dostawców baz danych.


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu