Konferencja zarządzana za pomocą telefonu lub tabletu – dziś to możliwe

fot. © Riccardo Piccinini - bank zdjęć Fotolia.com

fot. © Riccardo Piccinini - bank zdjęć Fotolia.com

Kiedyś event managerowie potrzebowali naprawdę grubego notesu, aby pomieścić w nim wszystkie dane niezbędne do organizacji dużego wydarzenia. Dziś wystarczy smartphone, który zastępuje niemal wszystko począwszy od organizera, przez asystenta, po interaktywną listę gości.

Todoist

zrzut z ekranu_todoistZarządzanie zadaniami, nie tylko podczas organizacji eventu, dzięki tej platformie stanie się dziecinnie proste. Interesujący design, intuicyjny interfejs, możliwość dostępu do zadań z poziomu 13 platform oraz funkcja współdzielenia zadań z innymi osobami, które biorą udział w danym projekcie to tylko niektóre z możliwości aplikacji. Oprócz stworzenia tradycyjnej listy zadań, aplikacja pozwala na nadawanie poszczególnym z nich priorytetów, wprowadzania terminów cyklicznych, przypomnień i powiadomień czy też tworzenia notatek. Dzięki aplikacji można sprawdzać na bieżąco, wizualizację swojej wydajności, dzięki czemu zwiększa się mobilizacja do dalszej pracy. Podstawowa wersja platformy dostępna jest bezpłatnie.

Więcej informacji

Asana

zrzut z ekranu_asanaZ pewnością każdy, kto choć raz organizował duże wydarzenie wie, że niezbędna jest do tego dobrze zarządzana skrzynka e-mail. Przekopywanie się przez e-maile od podwykonawców czy osób współpracujących przy projekcie, zajmuje znaczną część czasu organizacji eventu. Odpowiedzią na ten problem jest Asana. Aplikacja pomaga w zarządzaniu danym wydarzeniem, poprzez gromadzenie w jednym miejscu wszystkich wiadomości, komentarzy, zadań i opisów projektów. Dzięki aplikacji możliwe jest także stworzenie dziennego planu zadań, powiadomień czy kalendarza projektu dla całego zespołu współpracowników. Wszystkie zapiski są synchronizowane i dostępne z poziomu różnych sprzętów, dla każdego użytkownika.

Więcej informacji

Super planner

zrzut z ekranu_Super plannerAplikacja ta pomaga w profesjonalnej organizacji każdego wydarzenia. Dzięki specjalnym kalkulatorom pomaga chociażby na obliczenie potrzebnego dla gości miejsca, bądź odwrotnie, zaplanowania ile osób zmieści się w sali, którą dysponuje organizator. Podobnych informacji aplikacja udzieli w kategoriach związanych z ilością jedzenia, alkoholu, potrzebnego dla danej liczby gości obsługi, a nawet takich danych jak odległość rzutnika od rzędów krzeseł tak, aby każdy widział co jest na nim wyświetlane. Niestety wśród podawanych liczb, znajduje się także ta, którą za aplikację trzeba zapłacić. Nie jest to jednak duży wydatek – ok. 10 dolarów.

Pobierz na iOS

Pobierz na Android

Zkipster

ZkipsterW eventach, jak w życiu, najważniejsze jest pierwsze wrażenie. Nie ma więc nic gorszego niż brak danego gościa na liście. Zamiast nerwowo przerzucać kartki i przepraszać, lepiej skorzystać z aplikacji Zkipster. Pozwala ona właśnie na tworzenie profesjonalnych list gości. Dzięki niej listę można tworzyć znacznie szybciej, a także możliwa jest jej bieżąca aktualizacja. Szybciej również można przeprowadzić check-in gości. Lista działa w chmurze, więc rejestrację może prowadzić kilka osób równocześnie. Aplikacja pozwala także na uniknięcie innego rodzaju wpadki, jak chociażby nie rozpoznanie podczas rejestracji gościa specjalnego. Do listy VIPów można bowiem dodać zdjęcia, a także opisy najważniejszych osobistości, które przybędą na wydarzenie.

Więcej informacji


Bądź na bieżąco!
Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.