Komunikacja firm i marek w social media, obowiązujące trendy, dobre praktyki, najnowsze rozwiązania i prognozy dla branży – o tym wszystkim dowiemy się podczas 5. edycji Social Media Convent.

Dwa dni wartościowych prelekcji, spotkań z najlepszymi ekspertami z branży social media z Polski i zagranicy, warsztaty, strefa wystawiennicza, konkurs na najlepszą kampanię 2016 roku oraz legendarne afterpaty – to tylko niektóre z atrakcji, które czekają uczestników 5. edycji Social Media Convent w dniach 27-28 kwietnia 2017. Na stronie www.socialmediaconvent.pl trwa właśnie sprzedaż biletów na konferencję oraz warsztaty.

27-28 kwietnia w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku, już po raz kolejny, spotkają się najlepsi eksperci z branży social media z Polski i zagranicy. W latach ubiegłych, na scenie konferencji gościli już m.in.: Prezydent Lech Wałęsa, Ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce Stephen D. Mull; Philippe Gonzalez z Instagramers.com; Fergus O’Hare z Facebooka; Jarosław Kuźniar czy Michał Sadowski z Brand24. Jak zapewniają organizatorzy – tegoroczna edycja będzie jeszcze bardziej wyjątkowa, bowiem Social Media Convent obchodzi w tym roku swoje 5. urodziny.

Kto pojawi się na wydarzeniu?

Przewidzieliśmy mnóstwo atrakcji i spodziewamy się wyjątkowych gości. W tym roku na scenie #SMConvent zobaczymy między innymi: Prezydenta Słupska – Roberta Biedronia, Iana Andersona Graya z Seriously Social, Hermione Way z Tindera, Dani Beck z BuzzFeed oraz wiele innych osób odpowiadających za komunikację w SM największych polskich marek – mówi Karolina Janik, CEO Personal PR, organizator przedsięwzięcia. – Tegoroczną edycję wyróżni tematyczny podział wystąpień. W bloku GET INSPIRED znajdą się prelekcje dotyczące ciekawej komunikacji w sferze mediów społecznościowych, przedstawione zostaną badania dotyczące odbiorców, będziemy rozmawiać o trendach i prognozach dla branży. W bloku GET PREPARED znajdą się wykłady dotyczące wykorzystania narzędzi oraz dobrych praktyk wspierających, organizujących, systematyzujących działania w mediach społecznościowych, jak również bezpośrednio kanałów social media oraz budowania strategii skutecznej komunikacji.

Na scenie pojawią się m.in specjalistka od kryzysów w social media Monika Czaplicka, Łukasz Majewski z VML Poland, Hubert Tworkowski z Sotrendera, vloger Karol Paciorek, Rahim Blak z click community, Karol Jurga z Agora S.A, Jakób Prószyński – autor bloga Pijaru Koksu Blog, Fafa i Myku, czyli twórcy Suchara Codziennego, Michał Sadowski z Brand24 oraz Łukasz Głombicki z Lifetube.

fot. socialmediaconvent.pl

fot. materiały prasowe

Projekty i case studies

W tym roku, po raz drugi, wystąpieniom prelegentów będzie towarzyszyć scena przeznaczona dla projektów, które chciałyby zainteresować swoimi rozwiązaniami ekspertów i osoby odpowiedzialne w firmach za strategie i budżety dedykowane mediom społecznościowym. W specjalnie wydzielonej strefie Expo, podczas drugiego dnia konferencji, pojawią się twórcy aplikacji mobilnych, rozwiązań internetowych oraz narzędzi reklamowych, którym organizator zapewni stoiska wystawiennicze.

Case Study Festival stał się obowiązkowym elementem każdej edycji Social Media Convent. Podczas konkursu wyłaniającego najlepsze kampanie, agencje rywalizują o tytuł Social Media SuperStar, prezentując innowacyjne rozwiązania, w pełni wykorzystujące potencjał mediów społecznościowych. Prezentacje oceniane są przez starannie dobrane jury oraz publiczność. Piękne statuetki dla zwycięzców ufunduje Miasto Gdańsk, partner konferencji. – dodaje Karolina Szafarz, Social Media Manager w Personal PR, koordynatorka tegorocznej edycji konferencji

Rejestracja do Social Media Expo odbywa się poprzez formularze dostępne na stronie www.socialmediaconvent.pl

Portal MarketingLink jest patronem medialnym wydarzenia.


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu