Reklamodawcy mogą teraz korzystać z Facebook Audience Network nie tylko wśród aplikacji, ale także na stronach mobilnych.

Facebook Audience Network, to bardzo szybko rosnąca w siłę, sieć reklamy mobilnej w aplikacjach, która teraz poszerza swoje możliwości o strony mobilne. Biorąc pod uwagę fakt, że konsumpcja mediów cyfrowych za pośrednictwem właśnie urządzeń mobilnych wzrosła w ciągu dwóch lat o ponad połowę, rozszerzenie działalności FAN, wydaje się być słusznym krokiem.

Wspomniana sieć pozwala reklamodawcom na korzystanie ze wszystkich narzędzi marketingowych Facebooka, aby prezentować użytkownikom reklamy w aplikacjach mobilnych, a teraz również na stronach.

Około 80% ze wszystkich reklam, kierowanych do konsumentów poprzez mobile, jest reklamami natywnymi, które dopasowane są formą i funkcją do platform, na których się pojawiają. Wefekcie, reklamy natywne działają kilkukrotnie lepiej, aniżeli standardowe formaty bannerowe, co najprawdopodobniej zaważyło o poszerzeniu funkcjonalnośc Audience Network od Facebooka.


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu