W tym roku w ramach trzeciej edycji raz w miesiącu zawitamy do jednego z 8 polskich miast.
Pierwsza tura szkoleń odbędzie się w okresie zimowo-wiosennym:
- 13.02 Kraków
- 27.03 Łódź
- 17.04 Wrocław
- 12.06 Gdańsk
Druga tura już letnio-jesiennie:
- 28.08 Szczecin
- 18.09 Lublin
- 16.10 Poznań
- 20.11 Warszawa
Poranek podzielony będzie na wystąpienia 3 prelegentów, którzy w sposób przystępny opowiedzą o tym, jak tworzyć skuteczny i efektywny email marketing. Po wszystkich prelekcjach będzie czas na networking i wymianę spostrzeżeń.
Podczas zimowo-wiosennych spotkań najpierw Paweł Sala zaprezentuje polskiego użytkownika poczty anno domini 2014. Zdradzi, co wiemy o naszych odbiorcach i jak to wykorzystać, aby zwiększyć skuteczność swoich kampanii. Prezentacja sprawi, że na nowo poznasz swoich Klientów.
Filip Kłodawski przedstawi prezentację pt. „Ewolucja persmission marketingu? Czy growth hacking polubi się z email marketingiem?”. Opowie o tym, czym jest koncepcja permisson marketingu, co kryje się pod pojęciem growth hackingu i jak wykorzystać ich najmocniejsze cechy w działaniach email markeingowych
Na zakończenie Kamil Sikora przybliży uczestnikom tematykę grywalizacji stosowanej. Omówi on nie tylko najciekawsze, uzależniające oraz manipulujące użytkownikiem rozwiązania znane z gier wideo. Przedstawi także rolę mailingu w koncepcji 360 oraz spróbuje, przewrotnie, zredefiniować klasyczną i powszechnie przyjętą definicję grywalizacji.
Ekspertom z FreshMaila zależy na tym, aby szkolenia przez nich prowadzone, zawsze były aktualne. Dlatego też, tematy szkoleń na drugą turę zostaną podane w późniejszym czasie, bo wymagają dostosowania prelekcji do tego, co wydarzy się w pierwszej połowie roku.
Więcej informacji w tym miejscu.
SOCIALPRESS jest patronem „Poranków z email marketingiem”.
Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!